Friday, April 6, 2012

Re: RG2011... Apa yang menyebabkan mereka mengalirkan air mata??

 

Salam,
Semua yg menafikan apa yg dikatakan oleh Hassan Ali tu semua cuba menutup kelemahan PAS yg telah bersekokongkol dgn DAP yg telah mengkristiankan org Islam di Malaysia dan yg berjanji utk menjadikan Kristian agama rasmi Malaysia.
Hairan bin ajaib dulu satu ketika PAS begitu sensitif dgn isu murtad, habis disumpah seranah UMNO dgn berbagai kata seranah.
Tapi bila telah bersatu hati dgn DAP, PAS menjadi kecut perut malah lebih teruk dari UMNO, sekurang-kurangnya ketika disumpah seranah mengambil tindakan utk mengenalpasti punca isu murtad yg ditimbulkan oleh PAS walaupun sebenarnya lngkah-langkah tersebut telah pun dilaksanakan pada ketika itu.
Bukankah elok PAS menghargai tindakan Hassan Ali memperjuangkan Islam dan cuba mengingatkan org Melayu ttg usaha utk mengkristiankan org Islam yg sdg berleluasa skrg ini.
TAPI ... sayang sekali PAS telah mengambil langkah yg sebaliknya.
Bukankah inilah masanya utk UMNO pulak menyumpah seranah PAS. Tapi adakah UMNO ada berbuat demikian ... TIDAK ADA. Org PAS sendiri yg menyumpah seranah pemimpin mereka ... krn sedih melihat Hassan Ali yg betul2 ikhlas utk memperjuangkan Islam ditendang keluar oleh pemimpin PAS yg tunduk kpd tekanan Anwar.
Itulah hukum Allah ...
Perhati dan telitilah dgn akal dan minda yg dikurniakan Allah kpd kita.
Wassalam

 

<FONT face="comic sans ms"><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #ffff00" color=#0000ff>Az<FONT style="BACKGROUND-COLOR: #a0ff40">ha</FONT><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #ffffbf">ri</FONT></FONT></FONT>


From: Pak mat tempee Mat <fearman.tji488@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Friday, April 6, 2012 11:42 AM
Subject: Re: RG2011... Apa yang menyebabkan mereka mengalirkan air mata??

 
Azizul  betullah tu kata si Rizz .......... banyak yang mengalirkan air mata dengan Hasan Ali ni , cuma nak habaq di Pulau Pinang bukan kata setakat keluar air mata ...... taik mata sampai air kencing pun terkeluar bila dengan si Hasan ali mengencingggg ........
Sebenarnya banyak pihak keluarkan air mata gembira dengan ketiadaan Hasan ali ini .......
Kesian pak mat nagn Hasan Ali dan ngan engkooo sekali Rizz sebab biolll tak kesudah sebab suka dengar cakap Hasan yang PAS dah tak mahuuuu dah ........ elok letak jadi calon UM Noo di ambang kepupusan Um Noo .......
 
Pak mat tempee 

From: Azizul_Sukses 13.1 <azizul.juan@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Thursday, April 5, 2012 10:22 AM
Subject: Re: RG2011... Apa yang menyebabkan mereka mengalirkan air mata??
 
Tak de maknanya nak mengalir air mata. Tak de maknanya nak tersedar atau apa kejadah yg lain. Yang cakap mcm ni semuanya puak2 UMNO / BN. Apa yang disampaikan oleh Hasan Ali itu adalah fitnah akhir zaman. Kepada yang mengalir air mata tu kalau sekiranya dia adalah ahli PAS, sorry to say la yg mereka ini adalah ibarat "Lalang".Kalau betul2 perjuangkan Islam, buat apa buang masa dok dengar dakyah kosong dari Hasan.. Dah kena buang lagi mau banyak cakap.

2012/4/4 Sr Rizz.r <junior.rizz@gmail.com>
 

Apa yang Hasan Ali lakukan sehingga ramai yang mengalirkan air mata???

http://www.youtube.com/watch?v=mxMrBpKdqT8&feature=player_embeddedAlhamdulillah semakin hari semakin ramai rakyat tertumanya mereka yang selama ini menganggap PAS sebagai parti yang memperjuangkan Islam mula tersedar. Kini setelah pendedahan dilakukan oleh Dr Hasan Ali, semakin ramai telah sedar serta berfikir siapa sebenarnya pejuang Islam. Sehingga ke hari ini tiada lagi writ saman kepada Dr Hasan Ali. Berani kerana benar!
Dicatat oleh pisau kedah




__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment