Monday, April 30, 2012

RG2011... Fwd: Panas! : Ini Wajah Jurukamera Yang Dibelasah Teruk Ketika Selamatkan Polis!

 




Panas! : Ini Wajah Jurukamera Yang Dibelasah Teruk Ketika Selamatkan Polis! #Bersih3 @PDRMsia @HishammuddinH20 @tunfaisal



Ketika #Bersih3 tadi ada seorang jurukamera telah dipukul ketika mahu menyelamatkan seorang polis. Beliau telah dibelasah teruk dan telah dikejarkan ke hospital. Menurut maklumat kepada Keris, jurukamera tersebut bernama Mohd Azri Salleh iaitu seorang jurukamera TV Al-Hijrah.



Ini kad media beliau yang masih mempunyai kesan darah.


Keris bagi pihak Pengerusi UMB Saudara Tun Faisal Ismail Aziz, Timb Pengerusi UMB Saudara Mohd Razlan Mohd Rafii serta rakan-rakan Unit Media Baru Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia ingin menyampaikan rasa simpati dan mendoakan beliau supaya cepat sembuh. Semoga mereka yang bertindak agresif terhadap diri beliau akan dibalas dengan setimpal baik didunia mahupun di akhirat.

K7L : Kesian dia..Keris pun dibaling dengan batu bata nasib baik terkena kaki saha
ja..

 SOURCE  http://keris7lok.blogspot.com/2012/04/panas-ini-wajah-jurukamera-yang.html

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment