Sunday, April 22, 2012

Re: RG2011... Fw: Anak Mufti Umno Bersama Ceramah Pas

 

betul tu topeng,
puak umno tahu tempat maksiat tak berlesen ni sebab mereka suka cari, dan gunaksn khidmat
----- Original Message -----
Sent: Friday, April 20, 2012 10:42 AM
Subject: Re: RG2011... Fw: Anak Mufti Umno Bersama Ceramah Pas

 

Pusat maksiat dekat mana2 pun akan tetap wujud...

Cuma bezanya yang BERLESEN dengan YANG HARAM.

BN menghalalkan yang HARAM dengan pemberian lesen... PAS x pernah keluarkan lesen sebab tu Pusat Maksiat di Kelantan beroperasi secara tertutup dalam semak.

Yang tau wujudnya Pusat Maksiat TAPI X PERNAH BUAT LAPORAN PADA PBT akan jawab dengan Malaikat dalam kubur nanti sebab BERSUBAHAT.


On Fri, Apr 20, 2012 at 12:07 AM, shreddervirtuoso <shreddervirtuoso@gmail.com> wrote:
 

Khas buat Jo!


1)Yes aku pernah tinggal di kelantan. 

2) PBT bawah kerajaan negeri. Ko ni budak sekolah rendah ke tanya soalan tu? kahkahkahkah!! Mari belajar.. P untuk Pihak, B untuk berkuasa dan T untuk Tempatan. Kahkahkah!.. lawak2

mula2 peta maksiat



Nasruddin Tantawi sahajalah harapan rakyat Kelantan untuk membersihkan segala bentuk maksiat seperti judi, pelacuran dan seks haram luar tabie yang berleluasa di Kota Bharu Bandaraya Islam. Pimpinan PAS Kelantan semuanya sudah terlalu dayus.

Ternyata Majlis Perbandaran Kota Bharu Bandaraya Islam yang anak Nik Aziz yang bernama Nik Abduh pernah menjadi ahli majlis melindungi aktiviti-aktiviti maksiat dan pelacuran di dalam bandar Kota Bharu. Kenyataan ini memang memeranjatkan.

Setelah dua puluh tahun Kelantan di pimpin oleh Ulama dengan diperintah oleh Parti Islam, pusat placuran terancang dan karaoke-karaoke haram semakin berleluasa di Kota Bharu bahkan di dalam DUN Chempaka yang ADUN nya adalah Menteri Besar Kelantan dan Mursyidul AM PAS.

Setelah sedekad Kota Bharu dimartabatkan oleh PAS sebagai Bandaraya Islam, rupa-rupanya itu hanyalah retorik politik. Itu sebenarnya penuh kepura-puraan. Itu sebenarnya penuh dengan kemunafikan.

Hari ini, saya ingin mengajak Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia untuk membersihkan Kota Bharu dari maksiat yang semakin berleluasa yang dilindungi oleh pihak berkuasa tempatan.

Nik Aziz pula tidak perlu cabar sesiapa berdebat kerana Nik Aziz perlu bertaubat dan memikirkan bagaimana beliau mahu menjelaskan bukan kepada kami rakyat Kelantan, tetapi kepada Allah s.w.t tentang aktiviti maksiat yang dilindungi oleh Kerajaan Islam di bawah pimpinannya.

Sementara itu saya beri masa untuk anda semua melemparkan segala tuduhan kepada saya. Kata saya mabuk, kata saya kaki botol dan macam-macam lagi bagi menafikan apa yang akan saya dedahkan untuk beberapa hari yang akan datang.

Tetapi jangan dakwa bahawa aktiviti pelacuran dan lain-lain maksiat yang dilindungi pihak berkuasa memang berlaku di Kelantan tetapi kecil berbanding dengan kerajaan negeri pimpinan Barisan Nasional. Alasan itu tidak di terima. PAS memerintah Kelantan selama 21 tahun dan sepanjang tempoh itu ADUN PAS, EXCO PAS dan Pembangkang adalah dari kalangan orang Islam. Kota Bharu pula adalah bandar kecil sahaja.

Kalau 21 tahun PAS masih gagal menghapuskan aktiviti pelacuran di Kelantan, janganlah PAS bercakap untuk menghapuskan maksiat di Malaysia yang terpaksa Kerajaannya di kongsi dengan parti-parti bukan Islam.

Nasruddin Tantawi perlu tangguhkan dulu aktiviti menyerang majlis sambutan hari Valentine sebaliknya perlu bersihkan maksiat yang dilindungi oleh Parti Islam di Negeri Kelantan.


2012/4/19 D <lebak_s@yaJO 9 hoo.com>
sebelum tu nk tanya shredderfabuloso ni.... ko penah ke pegi kelantan, menetap lama2 kt situ?... kalau betul berlambak2 tpt maksiat sana, cuba bgtau area mana??... kalo kedah tu aku susah nk komen sbb selepas 2008 aku x penah dh gi sana, lgpun pertukaran kerajaan baru beberapa tahun je... takkan boleh berubah terus... perokok kalo nk berenti pun kene slow2 beb.... lg satu, lesen tu PBT yg keluarkan kan..... PBT tu bawah kerajaan negeri ke??

sorry ye kalo statement aku silap... ni setakat yg aku tau... mungkin anda lg bijak pandai dari aku.... 
 
JO 9 D

From: shreddervirtuoso <shreddervirtuoso@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, April 17, 2012 4:50 PM
Subject: Re: RG2011... Fw: Anak Mufti Umno Bersama Ceramah Pas

 
dimana PAS disitu byk maksiat.. tak caya cer pegi check.. contoh kat kedah. belambak karoke nak dibandingkan dari zaman BN dulu. Kelantan? malas nak cite la.. pegi tanya kickdefella

2012/4/13 -::eSpAcE9808::- <rienacom@yahoo.com.sg>
 
----- Original Message -----

Siapakah Anak Mufti Umno Bersama Ceramah Pas Ini..??

karatijau.blogspot
Nukilan Oleh Juragan
 
Peribahasa Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi,yang bermaksud..macam mana bapa macam itulah anak,tidak boleh digunakan dalam perjuangan menegakkan agama Allah apabila Anak kepada Mufti Umno Perak (Dato' Harussani) berbaju coklat dan berketayap putih turut bersama YB Salehudin Ayub semasa ceramah Pas di Taman Soon Choon Ipoh...Peribahasa yang masih kekal sampai bila-bila ialah "Melayu Bangang Umno Menangggg.."dan "Dimana Umno Kuat disitu Banyak Maksiat"

Sumber Gambar : Ajijoiblogspot
 
Komen:
 
  1. azhari
    alhamdulillah...
  2. Tanpa Nama
    Mesti Mat Black (MB) Perak mare gile.....
    Kalau lu orang nak tahu, adik beradik si Mufti Perak ni majoritinya adalah penyokong PAS.





__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment