Friday, April 6, 2012

Re: RG2011... Fw: Himpunan Bersih 3.0 Pada 28 April

 

Memang Dah lulus kat parliament tapi 1 Dari 8 aje yg di buat.....yg 22 recommendation yg di lulus di parliment tak di buat ...cuma nak kaji dahulu.....dah 6 bulan kajian, lepas tu nak kaji aje.....padahal parliment dah lulus, ahli di lantik oleh agong....Siapa yg tak hormat parliment Dan agong nie...?...

Sent from my iPad

On 7 Apr, 2012, at 9:05 AM, azwandengkil@yahoo.com wrote:

 

Yang mengata akal org letak kat lutut ni pulak, akalnya letak dimana? Tapak kaki?
Mohon maaf la. Itu sebab berbelas ribu email saya tak baca. Nak delete pun dah tak larat dah. Sebabnya beginilah. Perbincangan yg takde ilmiahnya. Caci maki sbg penutup bicara. Baik A, B mahupun C. Sebab itu saya x berminat nak post apa yg saya tulis secara penuh kerana topiknya lain, tapi akan meleret jadi perbahasan yg akhirnya akan disudahi dgn caci maki.
Mohon maaf kepada owner group, kerana sbg moderator, saya gagal mengawal group ini kerana saya sangat jarang melihat group ini. Mohon maaf juga pada semua yg tidak menyenangi tulisan saya ini.

Sent from my BlackBerry®

From: MDROZALI MOHDNOR <mdrozali.mohdnor@samsung.com>
Date: Fri, 06 Apr 2012 08:20:44 +0000 (GMT)
To: mohd saiffuddin mohd juman<aif180678@yahoo.com>; respeks_group@yahoogroups.com<respeks_group@yahoogroups.com>; zzxmelayucyber<melayucyber@yahoogroups.com>; bituum97@yahoogroups.com<bituum97@yahoogroups.com>; Blalang Group<blalang_group@yahoogroups.com>; chainz_of_frenz@yahoogroups.com<chainz_of_frenz@yahoogroups.com>; DesaCoalfields@yahoogroups.com<DesaCoalfields@yahoogroups.com>; hidayahnet@yahoogroups.com<hidayahnet@yahoogroups.com>; hntr msg dakwah<dakwah@yahoogroups.com>; Idaman_Group@yahoogroups.co.uk<Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>; ilhamku@yahoogroups.com<ilhamku@yahoogroups.com>; ingatan@yahoogroups.com<ingatan@yahoogroups.com>; islamcarahidupku@yahoogroups.com<islamcarahidupku@yahoogroups.com>; islamicyouthcentre@yahoogroups.com<islamicyouthcentre@yahoogroups.com>; Group Mahligai<mahligai@yahoogroups.com>; melayusiber@yahoogroups.com<melayusiber@yahoogroups.com>; MIM<mim0604@yahoogroups.com>; nasyid_mp3net@yahoogroups.com<nasyid_mp3net@yahoogroups.com>; NISA GROUP<nisa_team@googlegroups.com>; pakbelang@yahoogroups.com<pakbelang@yahoogroups.com>; Parti Rakyat Malaysia<p_rakyat@hotmail.com>; penawarku@yahoogroups.com<penawarku@yahoogroups.com>; ROTU<rotuuum@yahoogroups.com>; SahabatInteraktif@yahoogroups.com<SahabatInteraktif@yahoogroups.com>; Taman2Syurga@yahoogroups.com<Taman2Syurga@yahoogroups.com>; uitm-melaka@yahoogroups.com<uitm-melaka@yahoogroups.com>; x-mobikom@yahoogroups.com<x-mobikom@yahoogroups.com>
Subject: Re: RG2011... Fw: Himpunan Bersih 3.0 Pada 28 April

 

yg ni bercakap guna otak...

tapi otak kat lutut

 

------- Original Message -------

Sender : mohd saiffuddin mohd juman<aif180678@yahoo.com>

Date : Apr 05, 2012 09:20 (GMT+07:00)

Title : Re: RG2011... Fw: Himpunan Bersih 3.0 Pada 28 April

 

sudah sudah lar...tak payah lar nak buat huru hara lagik...negara kita nih dah aman dah...ada peluang jumpa Agong dulu tak nak pulak disembahkan tuntutan depa...kerajaan dah tubuh jawatankuasa, dah lulus pun kat Parlimen...cukup2 lar menyusahkan rakyat...kalau polis biar, dikatanyanya polis tak buat keje...kalau polis kawal, dikatanya polis zalim...cukup cukup lar...
 
"ADA MANUSIA YANG SEMEMANGNYA DILAHIRKAN HEBAT, TETAPI RAMAI ANTARA KITA YANG TIDAK MENYEDARI BAHAWA SEBENARNYA KITA JUGA MAMPU UNTUK MENJADI HEBAT, KEHEBATAN MEMBOLEHKAN KITA DIKENALI, DAN YANG PALING PENTING KEHEBATAN MEMBOLEHKAN KITA DIHORMATI !!!" ...
 
Fell free to browse my blog,
http://worker2blogger.blogspot.com (Berblog Untuk Berkongsi Cerita)
http://strive2success.blogspot.com (Online Business - Reality or Fantasy)
http://goonlineaccessories.blogspot.com (Aksesori wanita dan lelaki yg menarik untuk digayakan)
http://goonlinebabies.blogspot.com (Pakaian kanak2 dengan gaya terkini untuk pasaran)
 
and follow me at my facebook wall @ http://www.facebook.com/aif180678 

From: -::eSpAcE9808::- <rienacom@yahoo.com.sg>
To: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, April 4, 2012 11:50 PM
Subject: RG2011... Fw: Himpunan Bersih 3.0 Pada 28 April

 
----- Original Message -----
 

Himpunan Bersih 3.0 Pada 28 April Ini Di Dataran Merdeka

<201204061620451_BEI0XT4N.jpg> Bersih 3.0 pada 28 April ini di Dataran Merdeka


<201204061620467_2LL5XOK0.jpg>KUALA LUMPUR, 4 April: Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) hari ini mengumumkan sekali lagi akan mengadakan himpunan besar-besaran Bersih 3.0 pada 28 April ini.

Ianya akan diadakan jam 2 petang bertempat di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur.

Perkara itu dijangka diumumkan jawatan kuasa pemandu NGO itu pada satu sidang media di sini, pagi ini.

Kesemua anggota jawatankuasa termasuk pengerusi bersama Datuk A.Samad Said dan Datuk Ambiga Sreenevasan turut hadir pada sidang media di Dewan Himpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor itu. (Gambar kiri)

Melalui bahan cetakan yang diedar awal kepada media, himpunan kali ini memilih tema 'Duduk Bantah' dan bakal diadakan serentak di seluruh negara dan dunia.

Himpunan itu juga akan disertai bersama oleh 84 NGO dan masih mengekalkan lapan tuntutan.Hrkh


 

 

BER<201204061620295_PYMC4CBB.gif>SIHbe a good ctzen

Mohd Rozali Mohd Nor

( QUALITYCONTROL)

easydail : 5222

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment