Wednesday, April 25, 2012

RG2011... Respons RG: Rumah elit Anwar di Washington DC

 

From: M_ Nasir Isma_il m_nasir_i@hotmail.com
ambil gambar letak ayat dekat bawah bolehlah..kasi bukti baru cakap..cakap2 tak tahu betul atau salah..ni jadi fitnah..tidak takut dosa ker.
From: abu hassan hassanisma5485@yahoo.com
"Engkau kalau aku dah tak suka, keturunan engkaul pun aku tak hingin.." by Nyonya Mansor dari filem "Ibu Mertuaku"
 
From: Nik Faizal mnikfaizal@yahoo.com
Kalau dinilai dari sudut psychology ttg gaya penulisan Wan Zailan ni, saya yakin beliau adalah seorg yg bermasalah.. Dlm dirinya penuh dengan elemen-elemen yang negative. Kebencian, bersangka buruk, bercakap tanpa berfikir, taksub dan macam-macam lagi elemen yang tak elok. Persoalannya dari mana datangnya elemen-elemen negative ni, persekitaran atau pergaulan? Yang pasti, BUKAN SALAH IBU YANG MENGANDUNGKANNYA, kerana semua ibu akan mendoakan kebaikan kepada anak-anak mereka. Kesian sungguh saya kepada Wan Zailan ni.. Malang sungguh nasib dia..
Bersabarlah Wan Zailan. Masih ada masa utk memperbaiki diri. Berzikir adalah ubat yg terbaik. Dgn berzikir, tompok2 hitam yang dah melekat dan memenuhi hati Wan Zailan itu InsyaAllah akan tertanggal. Kalau Wan Zailan rajin mengamalkannya , maka hati Wan Zailan akan kembali menjadi bersih...
From: "Wan Zailan" wanzailan@ajikl.com.my
hahahahahhaah umno pandai ke cakap iman, umnolah punca kepada segala kebobrokan yang berlaku dalam negara kia ni, bermula tahun 1987, umno diharam dan mahathir hidupkan umno baru dan kemuncak adalah kes lewat 1998 yang dipelopori oleh mahathir juga, so bermula dari tahun itu hingga kini umnolah yang merosakan malaya nih,
heheheheh alahai faizal, tak payah lah, sapa yang memulakan , kita bukan nak sangat bela anwar tapi bila dah masuk bab fitnah dan suka membuka aib maka kamu amat jauh dari ajran yang disebut dalam quran. ok ,pasal zikir, berapa banyak yang kamu zikir setiap hari, aku yakain kalau kamu solat , kalau soalat la , kat rumah dah tentu tak zikir punya, kalau solat kat masjid dah tentu hari jumaat je, ini biasa bagi puak umno, itu pun hari jumaat dok kat belakang , borak, dah iqomat baru stop.
ok, subuh tadi kamu solat kat mana, rumah atau surau, kalau kat rumah tak payah nak cakap pasal zikir. Kau tulis baik punya tapi tetap juga sokong fitnanh dan spin berita, kalau kau jauhkan perkara ini bolehcakap soal bersih hati. aku rasa ini lah bandingan yang ringan sebab fitnah adalah makanan umno, hari hari ada fitnah, terbaru, kes air di kelantan geng umno fitnah juga siap report sprm, apa lagi , fitnah ftinah sajatapi kamu ambil saja benda tu.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment