Thursday, April 12, 2012

RG2011... NGO Wargakilang news :JJMK Hari Buruh 1st Mei 2012

 


JJMK 1 Mei: Update

Ini sepatutnya sdra Wahab yg selalu dok update ini, tapi kali ni dia busy sikit, jadi saya tolong update bagi pihak beliau selaku Pengerusi Wargakilang Utara.

Insyallah JJMK kita pada 1 Mei ini akan ON seperti yang dirancangkan; kita akan melawat dan memberi sumbangan kpd keluarga2 di sempadan Penang/Kedah iaitu di kawasan Penaga Penang dan Kota Kuala Muda Kedah.

Prosess pencarian keluarga2 ini (recce) sudah pun dijalankan oleh sdra Satar Jabil dan Tn Hj Fendi Fuji pada hari Sabtu 7 April yang lalu, depa sudah pun ada senarai keluarga2 yg sudah dishortlistedkan - insyaallah saya akan forwardkan kisah keluarga2 ini untuk rujukan ke FB WK pada hari Ahad 15 April ini.

Sapa2 yg nak turut serta, sila lapangkan masa anda pada tarikh 1 Mei ini.

Opss, kita juga dimaklumkan WKT (Wargakilang Tengah) sudah pun mengadakan mesorat mereka, dan insyaallah JJMK 1 Mei akan turut diadakan di kawasan Tengah...stay tune.

Sekian dilaporkan.
Monier Mat Din
YDP Wargakil

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment