Monday, April 23, 2012

RG2011... Respons RG: 22 Thn Isu Hudud Dipolitikkan, Satu Mesyuarat Pun x Buat

 

From: "Azizul_Sukses 13.1" azizul.juan@gmail.com
Mula2 terpanggil untuk membaca sampai habis. Bila scroll ke bawah je tup-tup ada plak tulisan (Utusan Malaysia, 19 April 2012. ) Ehmm..jawabnya memang "pedooh" la berita ni. Tak tahu apa masalah sebenar yang berlaku pakai sebat je bagi berita. Ni la "SI BALACI2" bawahan Umno / BN dok putar satu dunia gebang kuat, memang malang bin sadis betul mereka ini dok perjuangkan parti Umno / BN. Kepada "balaci" Umno / BN semua, sejak Islam mula-mula bertapak di Malaysia iaitu lebih dari "22 tahun" sehingga hari ni kerajaan di bawah pimpinan UMNOooo / BeEnddd masih menolak hukum Allah ( Hudud ) Kalau kita berfikir secara waras, siapa dekat sini yang berasa lebih "BALACI"???? Kalau anda mengatakan PAS menjaja agama, UMNO / BN boleh tak kalau saya katakan anda ini tak ubah seperti "menjaja" maruah diri. Dengan pelbagai fitnah seks direka demi mencapai matlamat politik. Politik yang anda amalkan sangat HINA dan JIJIK. Rakyat Malaysia hari ni kebanyakkan dah "tidak bodoh" macam dahulu lagi!!
 
draf untuk di bentangkan sebagai undang2 pun dah siap.... aparaa.... nak kutuk orang lain pun agak2 lah bro.. cehck your facts before commenting lah.... buat malu diri sendiri aje nanti....
 
From: Pak mat tempee Mat fearman.tji488@yahoo.com
Sayang sekali yang bercakap dan memperlekehkan usaha untuk menegakkan hukum Allah ialah orang melayu yang mengaku Islam ........... adakah Um Noo mahu memperjuangkan hukum Allah di Malaysia ini wahai Nik Faizal ............ pak mat amat bersetuju dan bersependapat dengan arin@zarina , bila mana kita tidak bersama dengan jemaah PAS pasti kita tidak akan faham dan tidak akan tahu atau mungkin buat-buat tak tahu akan niat PAS ... dan yang pasti tersasar ke arah memfitnah PAS dengan membuat andaian/memfitnah jemaah PAS yang benar-benar Ikhlas nak menegakkan hukum Allah di Malaysia tercinta ini , tapi di nafi dan di tentang oleh puak munafik Um Noo yang mengaku Islam......... !!
Mana mungkin Orang Islam menentang Islam ...... cuba ko fikir Faizal !!!
Jika kita tak suka atau tak kuasa adalah lebih baik berdiam diri dari mengeluarkan hujah yang menampakkan kejahilan kita tentang hal yang kita kurang pasti .........
 
kita duduk di zaman yang segalanya nk mejatuhkan ISLAM SEBENAR.
yahudi nasrani mmg kita tau menjatuhkan kekuatan ISLAM dgn segala tipu muslihatnya.
MALAH ORG ISLAM SENDIRI PUN IKUT SERTA DGN YAHUDI NASRANI UNTUK MENJATUHKAN KUMPULAN2 ISLAM YANG NAK NAIK UNTUK MEMPERJUANGKAN ISLAM.
DAN MEREKA2 YANG NK MENJATUHKAN ISLAM NI X KITA LA APA AGAMA SEKALIPUN, BANGSA APA PUN, ISLAM SEKALIPUN AKA MUNAFIK AKAN DIPANCUNG BILA KEGEMILANGAN ISLAM BERTAHTA. KEPADA PUAK PENENTANG ISLAM, ANDA BOLEH BERASA MENANG PADA KETIKA INI, TETAPI INGAT BAHAWA ISLAM AKAN BANGKIT UNTUK BERHADAPAN DGN ANDA DGN KEKUATAN YANG SETANDING UNTUK MENUNTUT BELA

From: devillian redevillian@gmail.com
petikan dari utusan malaysia...awal2 aku dah delete email sampah mcm ni...
 
From: lah68 ripen lah68_ripen@yahoo.com.sg
Melayu memang mudah lupa... mai aku yang bukan melayu ni ingatkan..
bukankah dulu Tun Det beri amaran keras kat kerajaan kelantan jika kerjaan kelantan melaksanakan Hudud di Kelantan. Semuanya berjalan lancar hinggalah ketakutan Tun Det bila Hudud dilaksanakan memaksa beliau mengunakan kuasa vetonya untuk mengancam kerajaan kelantan.
Yang aku hairan sesangat.. dulu bukan main lagi mereka menentang hudud.. kini lain pula.. asyik menyebut hudud jer... kalau PAS gagal laksanakan Hudud.. mengapa tak UMNO yang jer laksanakan, bukankah dalam UMNO tu juag ada banyak pakar dan ulama.. janganlah asyik bagi alasan kononnya tidak sesuai sebab rakyat Malaysia adalah berbilang kaum dan agama. Mampukah UMNO? apa pula nanti kata MCA, GERAKAN dan MIC?


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment