Tuesday, April 3, 2012

RG2011... Respons RG: Awang Hitam Merusuh: Siapa Mengawal Kemasukan Mereka?

 

From: Mohd Fazila mfazila@gmail.com
Di Shah Alam, Bangla pun dah jalan berkepak sebab boleh bukak kedai money tranfers, plaza seri muda, 50% dikuasai oleh bangla berniaga, oh malaysiaku..
Tak lama lg bole jd pengundi pulok, sakit mata je tgk puak2 ni, patut kena pakai visa mcm kita nk masuk jepun, us, uk jgn bg lepas gtu je.. Tgk pulak cam ne malaysia my 2nd home.. Kita dh terlalu ramai warga asing TOLONG LA jgn la tambah lg.. Berhati2 nk bwk org asing masuk umah kita
 
hantar balik la diorang ni...negara kita ni sebenarnya aman..tapi byk sgt org luar..blm campur lagi pendatang datang dengan izin....errr, entahlah..sampai bila nak cemni.....asyik isu politik je tiap2 hari keluar jadi isu semasa
From: "Mohd. Asran Hj.Amisah" asrann@yahoo.com
Situasi seperti ini amat merisaukan masyarakat tempatan. Kita faham, ada pihak yang sedang tersepit dengan fenomena ini. Kita harap pihak berkenaan sedia berkorban, demi negara, demi anak bangsa dan demi maruah sendiri.
From: adam syafiq syafiq_n9@yahoo.com
kemasukan mereka perlu dibekukan sekarang. kerajaan perlu bertindak serius dalam hal ini. jgn pula rakyat tempatan menjadi mangsa disebabkan duit punya hal!!
 
From: rio hirowati riorhs@yahoo.com
Tidak kira warna kulit. Kita terima mereka masuk kalau mereka tidak menimbulkan masalah. Juga bilangan kemasukan haruslah dihadkan untuk mana-mana negeri. Kalau mereka sudah mula berkampung, maka dunia itu akan dianggap mereka punya. Juga, semakan kelulusan mereka tidak dibuat secara perinci. Mungkin scam juga, bukan saja dari Nigeria tetapi mana-mana jua pun. Yang penting kita yang menjalankan tugas penyemakan tidak boleh sikap derah saja
From: cindacomel cinda_comel@yahoo.com
Ni berlaku dkt venice hill ker?masyaallah..mmg kat sini ramai sgt awang hitam ni..dh mcm ngr dorang sudah. Biler kita kuar je dr lif/parking, trs nampak dorang ni dlm group plak tu..dahla tgk perempuan mcm nk makan..tgk dr atas ke bawah..so scary!! satu lg kes dkt tower 9 (jiran venice hill), boleh dorang ni paksa kte bgtau nama & status kte kat dorang, klu x bgtau kte x boleh kuar dr lif tu..dorang ni kdg2 kurang ajar ek..
From: mr padli billionman09@ymail.com
100 orang merusuh? ramai giler awang hitam kat condo tu..
 
From: KAJANG SEL kipptdoc@yahoo.com
Kemasukan dan kegiatan AWANG HITAM di Malaysia nampaknya sudah sampai ke tahap tidak dapat dikawal oleh pasukan keselamatan negara ini. Hidup pun tidak selesa jika berjiran dengan awang hitam... mereka sangat kurang ajar... rata rata bukan pelajar atau pun pelancong, rasa pelik apa pekerjaan mereka ? hidup mewah....sedangkan mereka datang dari negara miskin.........
 



__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment