Tuesday, April 3, 2012

RG2011... Respons RG: Awek Mempersendakan Tudung Telekong

 

From: "Azizul_Sukses 13.1" azizul.juan@gmail.com
En Bakar, Apa2 la. Bagi pendapat saya pulak, tak kira la telekung tu "just piece of the cloth" or whatsoever. Kalau kiranya pakaian tersebut diguna pakai untuk tujuan sebagai menutup aurat bagi kaum hawa untuk menyembah Allah dan juga diguna pakai ketika mana mereka ini berada di Tanah Suci, saya rasa pakaian tersebut ada sesuatu nilai sentimental dan perlu kita fahami apa tujuan pakaian tersebut digunapakai. Dan kenapa telekung??? Kenapa tidak baju kebaya atau baju kurung. Apa pun pendapat En Bakar, bagi saya anda ini seorang yang EGOIS. Kalau telekung tu Mak atau saudara perempuan En Bakar tidak gunakan untuk tujuan seperti yg saya maklumkan di atas saya pon tak kisah. Apa orang muda2 kata, BUAT BODO SUDAH. Maaflah En Bakar yer.

 
From: mr pen fiena7680@gmail.com
en ash burn nama gelaran tak salah asalkan kita suker dengan gelaran tu macam Abu Hurairah ra (bapak kucing).. kalau bapak ayam orang pun tak suker kan
pada pendapat saya menghina pakaian islam sama seperti menghina islam.
cer ko pakai serban pastu ko tanggalkan then ko pijak pijak serban tu.
or ko pijak pijak bendera malaysia post dlm youtube this is only piece of cloth. what people will say????

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment