Thursday, April 5, 2012

RG2011... Respons RG: Pembiayai PKR Di Malaysia Rupanya Diharamkan Di Mesir Dan UAE

 

From: "A. Bakar Attan" a.bakar@smebank.com.my
Slaah ko rizz...fitnah tu...marah ahli2 PKR nanti....konspirasi jer tu nanti jatuhkan BUNGA....pak arab tu terslah tuutp kot...;)
 
From: Judge hairulndt@gmail.com
first ayat dah nampak sangat propaganda....."Konrad Adenaeur Foundation (KAF) dan National Democratic Institute (NDI), dua NGO luar negara yang dikatakan...."
dikatakan ......siapa yang kata?
kalau macam APCO tu memang dah ada dalam laporan Hansard dari parlimen malaysia yang malaysia membayar jutaan ringgit untuk mendapat perkhidmatan APCO untuk 1Malaysia yang sama dengan satu Israel..... yang article bawah nie...dikatakan......cuba kata sikit siapa kata.....

From: shreddervirtuoso shreddervirtuoso@gmail.com
siasat dulu la brader.. kahkahkahkahkah.. nak siasat apa lagi mmg dah betul. habislaaaa kalau PKR menang nanti.. setalat PAS tu.. tukang basuh kete dia aja la.. menteri adat istiadat aje layaknya. huahuahuahua


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment