Thursday, June 28, 2012

Re: RG2011... Fw: Dekoder TV Impian dijual bermula Isnin ini

 

dekat labis dan chaah,segamat johor ade wifi kat setiap kampung2,taman2..nape kat selangor x bole?

2012/6/28 Mat Rock <matrock_e1@yahoo.com>
lu cari WiFi kat mana? kat tmn bunga?
bro.. WiFi tu disediakan di kompleks2 kerajaan.. kafe.. shopping complex.. dan bangunan yg sesuai
takkan la nk sediakan kt setiap rumah??? adoyai.. berpada-pada la bro.. he.. he..
 
 
Rock sokmo.. (jadi rakan FB wa: irwan matrock)

From: Sr Rizz.r <junior.rizz@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Thursday, June 28, 2012 7:43 AM
Subject: Re: RG2011... Fw: Dekoder TV Impian dijual bermula Isnin ini
 
ehhh bukankah dulu ada kata selangor nk bagi internat PERCUMA pada rakyat??? smpi skrang takdepun. buktikanlah cakap2 tu, msa inilah nk bagi prcuma pada rakyat.

Pada 22 Jun 2012 10:18 PG, Putri HazeL <sweet_5383@yahoo.com> menulis:
antara ayat nyer "Yang penting kena sediakan internet untuk penyambungan" erm...internet tu free ke setiap bulan??
 
"Jangan Mencari Yang Sempurna..Andai Diri Tidak Sempurna Di Mata Orang Lain..Redhalah Dengan Apa Yang Kita Ada..Belum Tentu Yang Baru Dapat Memenuhi Citarasa Kita..Belajarlah Menyukai Apa Yang Kita Dapat.."






From: -::eSpAcE9808::- <rienacom@yahoo.com.sg>
To: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, June 21, 2012 12:06 AM
Subject: RG2011... Fw: Dekoder TV Impian dijual bermula Isnin ini
 

 

Dekoder TV Impian dijual bermula Isnin ini

Salmiyah Harun,

gambar hiasan sahaja
KUALA LUMPUR: Rakyat negeri Selangor boleh mendapatkan dekoder TV Impian yang akan mula dijual pada Isnin minggu depan dengan harga RM499.
Menurut Penyelaras TV Impian Ir. Izham Hashim, TV Impian tidak mengenakan sebarang caj sampai bila-bila malah para pelanggan hanya membayar untuk harga dekoder sahaja.
"Yang penting kena sediakan internet untuk penyambungan. Apa yang lebih hebat siaran tidak akan ada sebarang gangguan. Kalah Astro," katanya kepada Harakahdaily.
Apa yang lain dari yang lain mengenai TV Impian ini, Izham berkata sumber yang diperoleh adalah dari pelbagai sumber rakyat.
"Sebab itu kita namakan TV Impian, di belakang semua rakyat yang terlibat. TV ini sebagai platform untuk rakyat terlibat sama ada dari segi ide, gambar atau video," katanya.
Sebanyak lima saluran televisyen disediakan iaitu saluran satu akan memuatkan saluran berita dan ulasan, Saluran dua akan menyiarkan siri dokumentari seperti Lynas, Bersih, siasatan rakyat, saluran tiga lebih kepada ilmu pengetahuan seperti debat, ceramah kuliah Azhar Idrus, saluran berbentuk hiburan dan filem-filem yang sihat dan saluran lima lebih kepada aneka bahasa dan etnik Melayu, Cina, India, Iban dan Kadazan.
Katanya, Kerajaan Selangor telah menempah 1000 unit dekoder untuk diagihkan di seluruh negeri itu.
Bagaimanapun, katanya pusat operasi TV Impian adalah di alam maya dan lebih 30 sukarelawan di seluruh Malaysia akan terlibat dalam operasi saluran ini.
TV ini diwujudkan bagi memberi peluang kepada rakyat Selangor untuk mendapat maklumat tepat yang tidak disiarkan media kerajaan. Bersaing untuk pilih pemimpin yang betul.
Justeru katanya orang ramai yang mahu mendapatkan dekoder TV Impian boleh berhubung dengan Isma Ali di talian 0192825716 atau emelkan kepada impiantv2012@gmail.comThis e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .
Terdahulu, Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang melancarkan stesen TV berasaskan internet dan sekaligus mengajak semua ahlinya bersaing untuk mengajak rakyat memilih pemimpin yang betul.
Pelancaran stesen TV Impian itu dibuat beliau di majlis penutup Himpunan Hijau Menuju Putrajaya 1 peringkat negeri Selangor.
 
Posted by Kedah Lanie

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment