Tuesday, February 5, 2013

Re: RG2011... Fw: Apasal Guna Murid Sekolah Sambut Menteri?

 

Saya sambung lagi, komen tentang tajuk tersebut. Saya setuju pendapat separoh group, perkara tersebut memang tradisi upacara menyambut pembesar pembesar Negara, bahkan diseluruh dunia menggunakan murid murid sekolah. Cuba tanya mereka, mereka mesti gembira melakukannya. Betul... Perkara ini dipolitikkan maka rosaklah jadinya. Tentang BR1M dan bantuan persekolahan, itu EHSAN kerajaan bukan tetap sekiranya ada keuntungan diberilah, bukan ' gula-gula ' tetapi sebaliknya mereka-mereka yang mengutuk macam-macam, dia pula tu yang berlumba-lumba kehadapan untuk mengambilnya, kalau dah tak suka buat apa AMBIL!!. Tak bolihlah dikaitkan dengan pemimpin/pembesar Negara, inilah dia bila ada hati HITAM didalam sudah rosak, akan dipandang apa saja kerajaan lakukan semua tidak betul,,, seperti kata pepatah orang sekarang " Kecik-kecik tak mahu belajar pandai-pandai, dah besar menyusakkan orang ", sudahlah, bertaubatlah tak perlu hendak komen, ikut jalan yang diredhai Allah, yang baik ikut yang tidak elok hindarkan, jangan buat ketentuan sendiri dan jangan orang terjun lobok kita ikut sama, dalam lain lain word " JANGAN JADI PAK TURUT "




Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (9)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment