Wednesday, February 6, 2013

RG2011... AKIBAT PERSENDA PAKAIAN WANITA ISLAM (HIJAB)

 

JADIKANLAH IKTIBAR.

Seorang wanita mati terbakar selepas protes pemakaian Hijab Wanita ISLAM.

INDIA – Ini adalah contoh dan pengajaran bagi sesiapa yang menentang dan membenci syariat Islam dan seluruh perintah-perintah Allah SWT. Sekumpulan wanita di India melakukan aksi protes dengan cuba membakar tudung yang sengaja mereka bawa. Namun, apa yang berlaku, Allah SWT., Mengazab wanita ini dan membakarnya di dunia. Api membakar tubuh wanita tersebut. Allahu Akbar!

Dalam sebuah tayangan video yang telah tersebar luas di Youtube, yang diposting oleh Moslim Mowahed, kelihatan sekumpulan perempuan India melakukan aksi protes terhadap tudung atau hijab, pakaian yang diwajibkan oleh Allah SWT., Kepada Muslimah (wanita Muslim). Perempuan-perempuan India ini, mengenakan pakaian tradisional India (Sari) kelihatan di atas tandon (tempat penampungan) air yang cukup tinggi dan mula berteriak-teriak memprotes hijab atau tudung.

Tak lama kemudian, nampak seorang dari mereka, dibantu rakannya, langsung meletakkan tudung hitam yang sudah dipersiapkan, menyiramkan minyak, dan lalu membakarnya. Apa yang terjadi, si perempuan itu yang ternyata langsung membara. Api menjilat seluruh tubuhnya. Si wanita ini pun langsung turun dengan api marak yang sudah menyelimuti seluruh tubuhnya. Laa haula wa laa quwwata illa billah.

Sementara satu wanita lain pun terbakar dengan api yang menyala-nyala dan masih berada di atas tandon.Teriak dan jerit histeria bersahutan keluar dari para peserta aksi yang sebahagian besar wanita India dan ada juga lelaki dengan memakai pakaian khas agama sikh. Menurut maklumat yang adi di video di Youtube yang diposting pada hari Ahad, (03/02/2013) ini, si wanita tadi adalah seorang guru dari Punjab yang akhirnya terkorban dalam insiden konyol tersebut.

Sekali lagi, tayangan video ini adalah sebuah contoh dan pengajaran bagi sesiapa yang menghina, menentang, dan memerangi syariat Allah SWT., Termasuk hijab atau tudung, maka Allah SWT., Pasti akan menerima azabnya, di dunia, apatah lagi di akhirat nantinya. Allahu Akbar!


Sumber Harian Metro :


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment