Tuesday, May 7, 2013

RG2011... Perdana Menteri JEPUN Umum Pendidikan Percuma Kepada Semua Pelajar Malaysia!

 


Foto

Perdana Menteri JEPUN Umum Pendidikan Percuma Kepada Semua Pelajar Malaysia!

Perdana menteri MALAYSIA dan Barisan Kabinetnya mengatakan bahawa jika pendidikan percuma di berikan pada rakyat malaysia, negara akan bangkrup.

Perdana menteri jepun Sinzo Abe hari ini telah mengetuai kabinet jepun bagi meluluskan biasiswa percuma kepada setiap pelajar dari malaysia untuk belajar di jepun.

Bercakap kepada agensi berita fakap EP di tokyo hari ini, sinzo abe berkata,pendidikan atau biasiswa percuma ini di berikan kepada rakyat malaysia kerana negara jepun adalah negara yang berkebajikan.

Jepun kelihatan sangat mengasihani rakyat malaysia yang tertindas dan yang kena tindas. Tinjauan Dr @tiewnama di tokyo hari ini mendapati pelajar pelajar malaysia yang belajar di sana kelihatan sangat gembira, dan mereka juga telah berikrar untuk berbakti kepada kerajaan jepun atas inisiatif membalas jasa jasa baik kerajaan jepun, ketika di tanya kepada salah seorang pelajar malaysia yang belajar di jepun mengenai biasiswa percuma dari kerajaan jepun ini, mereka berkata,"sedangkan kerajaan jepun pun sanggup memberikan pendidikan percuma kepada kami, tetapi kerajaan malaysia mengatakan negara akan bangkrup dan rakyat akan malas jika semuanya di berikan percuma.

Sumber twitter : Dr @tiewnama

Oleh: Halimislam On

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment