Saturday, May 11, 2013

RG2011... Proses rawatan dan pembedahan Ust Azizan menggunakan stok darah yg banyak

 

Proses rawatan dan pembedahan Ust Azizan menggunakan stok darah yg banyak

 

Oleh Muhammad Sanusi Md Nor.

Salam semua. Bagi menghargai budi dan jasa pihak Doktor2 Pakar, kakitangan dan Tabung Darah Hospital Besar Pulau Pinang, pihak keluarga dan PAS Negeri Kedah menyeru orang ramai menderma darah kepada Tabung Darah hospital itu. Pihak tabung darah (sebelah unit kecemasan) membuat persiapan khas pd hr Isnin ini, 13 Mei 2013 bg org ramai menderma. Semua jenis (type) darah adalah diterima..

 

Termasuk yg berkarat hijau atau biru. Proses rawatan dan pembedahan Ust Azizan menggunakan stok darah yg byk dr tabung darah. Terima kasih!

Hari ini 11/5/2013 ramai pelawat... Selain rakyat jelata org awam, ada juga kenamaan jam 10.20 Tun Dr M dan Tun Dr Siti Hasmah... Tun Siti menangis lama memeluk Kak Faekah. Dia kenal siapa Ust Azizan walaupun hanya bertemu beberapa kali. Jam 3.00 ptg DS Najib PM dan isterinya, jam 4 ptg DSAI dan Dr Wan Azizah. Ustaz lebih positif hr ni. Wajahnya nampak kemerahan walaupun belum sedar, tp telah beberapa kali membuka matanya... Aku baru sampai ke rumah tgk anak2 aku pulak...

DS Najib kata: Harap bersabar semua, saya sudah pesan supaya pihak hospital memberikan rawatan terbaik kpd Ustaz Azizan. Aku jawab terima kasih Dato' Seri. Dalam beberapa hari ni Aku nampak Ustaz Azizan adalah sorang tokoh di Malaysia yg sudah melangkaui garis sempadan seorang tokoh pemimpin politik kepartian. Ini fenomena luar biasa. Demikianlah Allah anugerahkan seorang pimpinan kpd PAS dan rakyat Malaysia. Dialah guru politik Malaysia.

 

 

 

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment