Sunday, February 20, 2011

RG09... Kasut sekolah NEWSTAR (Just sharing)

 

Assalamualaikum semua....
 
 
Sekadar berkongsi pengalaman. Saya membelikan anak saya kasut sekolah jenama NEWSTAR berharga RM16.90. Ini tahun kedua anak saya menggunakan kasut ini (ketika darjah 2 dan 3). Berbanding ketika anak saya darjah satu, saya terpaksa membelikan kasut baru pada pertengahan tahun kerana kasut koyak akibat aktiviti sukan di sekolah pada awal tahun.
 
Kasut sekolah jenama NEWSTAR ini juga mempunyai banyak model. Saya pilih model kasut yang lebih banyak kulit plastik berbanding kain terutama di bahagian jari kaki. Ini adalah kerana berdasarkan pengalaman sebelum ini, bahagian ini adalah bahagian yang cepat koyak.
 
Tahun ini saya memilih jenama yang sama dengan kualiti kulit plastik sebanyak 80%. Selain tidak perlu kerap membasuh kasut (bukan untuk memanjakan anak). Anak cuma lap bahagian kulit plastik tersebut dan kapur bahagian kain yang hanya 20% itu.
 
Sebelum ini saya membelikan kasut PALLAS. Selain cepat koyak dihujung jari dan bahagian tapak yang terbelah dua, Sepanjang persekolahan tahun ini anak masih belum pernah membasuh kasut sekolah. Kerap membasuh dan memberus kasut sekolah adalah satu faktor mengapa kasut itu cepat koyak.
 
So kepada para ibu, bolehlah mencuba kasut sekolah jenama ini pada tahun hadapan. Terima kasih....

"JUST SHARING....NO HEART FEELING"
-anja_ein-
Pandan Indah
Sila layari : http://anjaein.fotopages.com

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment