Thursday, April 28, 2011

Re: RG09... AWAS...!!! Seorang Lagi Bakal Mati..?

 

.sapa yg kita  nak percaya skg kat Malaysia



From: Topeng Perak® Unmasked <poji2ya@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Thursday, 28 April 2011 16:13:57
Subject: RG09... AWAS...!!! Seorang Lagi Bakal Mati..?

 

Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sedang mengesan seorang saksi lelaki bagi membantu satu kes siasatannya.

SPRM dalam satu kenyataan hari ini berkata, saksi yang dikehendaki ialah Abd. Rashid Jaafar, 46, dengan nombor kad pengenalan 650316-01-5677 yang beralamat di No 39, Jalan KP 1/2, Taman Kota Perdana, Bandar Putra Permai, Seri Kembangan, Serdang Selangor dan No. 56 Parit Haji Abd Salam, Batu Pahat Johor.

Sesiapa yang terlihat atau mempunyai sebarang maklumat mengenai saksi berkenaan boleh menghubungi Pegawai Penyiasat Penolong Kanan Penguasa Roslan Deroh di talian +603 8880 0632 begin_of_the_skype_highlighting +603 8880 0632 end_of_the_skype_highlighting atau +6012 427 5673 begin_of_the_skype_highlighting +6012 427 5673 end_of_the_skype_highlighting.
Kalau gua kenal dan tau dekat mana individu dekat atas ni berada sekalipun, gua tak kan sesekali akan maklumkan atau salurkan apa-apa maklumat pada SPRM.

Gua harap, rakyat Malaysia yang lain pun akan berbuat demikian. Kepercayaan gua pada SPRM pada masa ni berada pada tahap -110% (negatif 110 peratus).

Gua tak mahu bersubahat dengan SPRM. Gua tak mahu sesekali menyesal seumur hidup gua kalau di kemudian hari, individu dekat atas ni yang kita tak tau kesalahannya ditemui mati terjatuh dari Pejabat SPRM. Gua tak mau menyesal seumur hidup gua beb.

Walaupun dalam kenyataan SPRM, individu ni cuma dikehendaki untuk "membantu siasatan", gua masih tak dapat jamin keselamatan individu dekat atas ni. Teoh Beng Hock dan jugak Sarbani jugak dipanggil sebagai saksi dan bukannya tertuduh tapi akhirnya 2-2 individu ni mati dalam keadaan tragis... punca kematian..?

"Kematian Mengejut" - Itu hasil siasatan...

Harap tak de siapa-siapa akan bantu SPRM mengesan individu dekat atas ni... kita tak mahu seorang lagi warga Malaysia mati "mengejut".



--
Posted By Topeng Perak® Unmasked to Perisik Rakyat® at 4/28/2011 04:04:00 PM

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment