Tuesday, November 15, 2011

Re: RG2011... ANWAR Berahi akan kecundang di Permatang Pauh?

 

Ya "kadang-kadang" yang nak londeh seluar orang tu sendiri depa pilih "yang tak pakai seluar" !,,,ha ha ha .! maksudnya yang "banyak masalah" ! Kalah menang belum tentu kalau belum bertarung pak!..tengok PRU 13 ni siapa yg menang !.........mari kita lihat siapa yg kena ?? ha ha ha....


From: Sr Rizz.r <junior.rizz@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, 15 November 2011 4:34 PM
Subject: Re: RG2011... ANWAR Berahi akan kecundang di Permatang Pauh?

 
SAYA PERCAYA!!! berita ni juga pernah sya dengar. bukan calang2 org yg akan ditentang nuar di permatang pauh kali ini. KALAU ZUL SUDAH PASTI DIA LONDEHKAN SLUAR NUAR CUKUP2 SBB DIA AMAT ARIF DENGAN PERANGAI NUAR.

Pada 15 November 2011 12:55 PTG, Nas Isma <angahku_01@yahoo.com> menulis:
 
Tak perlu risaulah... Sebab Anwar Berahi insyaAllah akan kalah kepada Ustaz Dr. Mohd Asri Zainul Abidin atau Datuk Zulkifli Nordin jika mereka bertanding di Permatang Pauh... Kenapa anda tak percayakah???

From: nizam penang <nizam_bgchik@yahoo.com>
To: "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>; "shreddervirtuoso@gmail.com" <shreddervirtuoso@gmail.com>; "eena_sp@yahoo.com" <eena_sp@yahoo.com>; "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>; "zas62000@yahoo.com.sg" <zas62000@yahoo.com.sg>; "ziee_lipan@yahoo.com" <ziee_lipan@yahoo.com>; "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>; "nazacomp@gmail.com" <nazacomp@gmail.com>; "matobosa@yahoo.com" <matobosa@yahoo.com>; "orang_pulau27@yahoo.com" <orang_pulau27@yahoo.com>; "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>; "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>; "penawarku@yahoogroups.com" <penawarku@yahoogroups.com>; "PerisikRakyat@yahoogroups.com" <PerisikRakyat@yahoogroups.com>; "aziz@precico.com.my" <aziz@precico.com.my>; "air_strike101@yahoo.com" <air_strike101@yahoo.com>; Kartina Idris <kartina.idris@gmail.com>
Sent: Monday, November 14, 2011 10:47 PM
Subject: Re: [MalaysiaNews] AKHBAR CINA TERKINI !! ANWAR BIN IBRAHIM BUKAN PM ?!! HAHA NURUL IZZAH ??
 

 
MAKLUMAT PALSU VIDEO SEKS: ANWAR AKAN LARI KE SOMALIA?? 



Video seks: AG sudah diserah kertas siasatan libatkan Anwar
TERKINI November 14, 2011

KUALA LUMPUR, 14 Nov — Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata kertas siasatan ke atas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung dakwaan memberi maklumat palsu ketika disoal siasat berkenaan video seks, yang dipertontonkan oleh "Datuk T" Mac lalu, telah diserahkan kepada Peguam Negara.

Bagaimanapun Hishammuddin berkata, beliau tidak mengetahui kes itu secara terperinci termasuk beberapa kes lain yang melibatkan Anwar dengan pihak polis.

Beliau menambah, polis hanya menjalankan tugas dalam konteks siasatan dan Peguam Negara akan memutuskan sama ada mahu membuat pendakwaan atau tidak.

"Sama ada ia dibawa ke mahkamah atau tidak akan ditentukan oleh Peguam Negara, saya tidak boleh mengulas lanjut, namun apa yang dimaklumkan oleh Tan Sri Ismail Omar (Ketua Polis Negara) kepada saya bahawa kertas siasatan itu telah dipanjangkan kepada Peguam Negara," katanya pada sidang media selepas merasmikan Persidangan PJP/KP, Komander dan Komandan di Maktab Polis Diraja Malaysia (PDRM) di sini.

Siasatan terbaru itu dibuka selepas pegawai penyiasat kes video DSP Shanmugan Moorthy membuat laporan polis mendakwa Anwar dengan sengaja memberi maklumat palsu, yang diklasifikasikan sebagai satu kesalahan di bawah Seksyen 182 Kanun Keseksaan.

Siasatan itu dijangka akan memberi tekanan ke atas Anwar, yang sebelum ini telah menafikan bahawa pelaku dalam video seks dengan seorang pelacur itu adalah dirinya.

Video itu dipertontonkan kepad media pada April oleh ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim dan bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik.

Ditanya mengenai perkembangan terbaru siasatan polis terhadap program Seksualiti Merdeka 2011, Hishammuddin berkata kertas siasatan akan diserahkan kepada Peguam Negara selepas selesai siasatan.

"Kita ambil kenyataan puluhan individu yang terlibat, seperti biasa selepas kenyataan diambil kertas siasatan akan diserahkan kepada Peguam Negara untuk buat keputusan sama ada mahu buat pendakwaan atau tidak," katanya.

From: Roslan Salleh <roslan.salleh@yahoo.com.my>
To: MalaysiaNews@yahoogroups.com; "shreddervirtuoso@gmail.com" <shreddervirtuoso@gmail.com>; "eena_sp@yahoo.com" <eena_sp@yahoo.com>; "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>; "zas62000@yahoo.com.sg" <zas62000@yahoo.com.sg>; "ziee_lipan@yahoo.com" <ziee_lipan@yahoo.com>; "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>; "nazacomp@gmail.com" <nazacomp@gmail.com>; "matobosa@yahoo.com" <matobosa@yahoo.com>; "orang_pulau27@yahoo.com" <orang_pulau27@yahoo.com>; "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>; "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>; "penawarku@yahoogroups.com" <penawarku@yahoogroups.com>; "PerisikRakyat@yahoogroups.com" <PerisikRakyat@yahoogroups.com>; "aziz@precico.com.my" <aziz@precico.com.my>; "air_strike101@yahoo.com" <air_strike101@yahoo.com>; Kartina Idris <kartina.idris@gmail.com>
Sent: Monday, November 14, 2011 8:25 PM
Subject: Re: [MalaysiaNews] AKHBAR CINA TERKINI !! ANWAR BIN IBRAHIM BUKAN PM ?!! HAHA NURUL IZZAH ??
 
betui tuuuu........asal bukan umno, bole bincang !!!
j--- On Mon, 14/11/11, red ha <bushwalker1212003@yahoo.com> wrote:

From: red ha <bushwalker1212003@yahoo.com>
Subject: Re: [MalaysiaNews] AKHBAR CINA TERKINI !! ANWAR BIN IBRAHIM BUKAN PM ?!! HAHA NURUL IZZAH ??
To: MalaysiaNews@yahoogroups.com, "shreddervirtuoso@gmail.com" <shreddervirtuoso@gmail.com>, "eena_sp@yahoo.com" <eena_sp@yahoo.com>, "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>, "zas62000@yahoo.com.sg" <zas62000@yahoo.com.sg>, "ziee_lipan@yahoo.com" <ziee_lipan@yahoo.com>, "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>, "nazacomp@gmail.com" <nazacomp@gmail.com>, "matobosa@yahoo.com" <matobosa@yahoo.com>, "orang_pulau27@yahoo.com" <orang_pulau27@yahoo.com>, "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>, "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>, "penawarku@yahoogroups.com" <penawarku@yahoogroups.com>, "PerisikRakyat@yahoogroups.com" <PerisikRakyat@yahoogroups.com>, "aziz@precico.com.my" <aziz@precico.com.my>, "air_strike101@yahoo.com" <air_strike101@yahoo.com>, "Kartina Idris" <kartina.idris@gmail.com>
Date: Monday, 14 November, 2011, 9:10 AM

 
ada aku kesah kalo nuar tak jadi PM ??.. ABU (asal bukan Umno) sudah .. hahahahahahhaa


Go To HELL with OTHER ARAB countries
Support our brothers at Palestine
~ ViVa Palestina ~

 



--- On Mon, 11/14/11, nizam penang <nizam_bgchik@yahoo.com> wrote:

From: nizam penang <nizam_bgchik@yahoo.com>
Subject: [MalaysiaNews] AKHBAR CINA TERKINI !! ANWAR BIN IBRAHIM BUKAN PM ?!! HAHA NURUL IZZAH ??
To: "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>, "shreddervirtuoso@gmail.com" <shreddervirtuoso@gmail.com>, "eena_sp@yahoo.com" <eena_sp@yahoo.com>, "red ha" <bushwalker1212003@yahoo.com>, "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>, "zas62000@yahoo.com.sg" <zas62000@yahoo.com.sg>, "ziee_lipan@yahoo.com" <ziee_lipan@yahoo.com>, "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>, "nazacomp@gmail.com" <nazacomp@gmail.com>, "matobosa@yahoo.com" <matobosa@yahoo.com>, "orang_pulau27@yahoo.com" <orang_pulau27@yahoo.com>, "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>, "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>, "penawarku@yahoogroups.com" <penawarku@yahoogroups.com>, "PerisikRakyat@yahoogroups.com" <PerisikRakyat@yahoogroups.com>, "eena_sp@yahoo.com" <eena_sp@yahoo.com>, "aziz@precico.com.my" <aziz@precico.com.my>, "air_strike101@yahoo.com" <air_strike101@yahoo.com>, "Kartina Idris" <kartina.idris@gmail.com>
Date: Monday, November 14, 2011, 12:57 AM

 






*Orang Cina pun tak mahu Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri.


Jika Anwar bukan PM bagi pakatan pembangkang, siapa agaknya yang layak? Adakah Lim Guan Eng?

Ikuti terjemahan ini...

China Press m/s C19
Perkara: calon perdana menteri Pakatan Rakyat- Lim Guan Eng?
10 November 2011 (Khamis)

Siapa bakal Calon perdana menteri Pakatan rakyat?
Goh Chee Chong

Penulis tidak perasan dan sudah tidak ingat lagi, sudah berapa lama presiden MCA Chua Sui Lek pernah bertanya "siapa bakal perdana menteri Pakatan Rakyat?" apa yang saya tahu Pakatan Rakyat tidak tidak pernah bersuara dan terus membisu tidak menjawab, mereka tidak menjawab secara berdepan.

Sehingga waktu baru-baru ini, setiausaha DAP Lim Guan Eng akhirnya membalas dan bersuara, Lim Guan Eng berkata, 28 juta rakyat Malaysia semuanya sudah tahu bahawa bakal calon perdana menteri Pakatan Rakyat ialah Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng berkata hanya Chua Sui Lek seorang sahaja yang tidak tahu, tetapi sebenarnya Lim Guan Eng tidak perlu beritahu kita tentang perkara itu apa yang dimaksudkan perkataan "semua rakyat Malaysia sudah tahu bahawa calon bakal perdana menteri Pakatan Rakyat ialah Anwar Ibrahim". Lim Guan Eng hanya perlu beritahu kita:  "selepas Pakatan Rakyat memerintah, akan lantik siapa yang bakal jadi PM" sudah memadai.

Jika dilihat dari segi perkataan dan maknanya, Lim Guan Eng tidak perlu bertanggungjawab atas apa yang beliau sebutkan itu, kerana beliau sendiri tidak pasti dan bukan wakil mutlak kepada Pas ataupun kepada Pakatan Rakyat, untuk secara terbuka umumkan pendirian kesefahaman dalam Pakatan Rakyat. Lim Guan Eng hanya secara kebetulan berkata-kata manis seperti itu sahaja, dengan menyebut semua rakyat Malaysia sudah tahu bahawa Anwar Ibrahim bakal perdana menteri Pakatan Rakyat, jika kamu sudah pun tahu, sebab itu boleh dimaksudkan bahawa ia tidak perlu disebut-sebut lagi.

Perdana menteri menunggu (bakal calon) Pakatan Rakyat itu dikatakan ialah Anwar Ibrahim, ini adalah menjawab soalan yang wajar, apa yang difahamkan oleh semua orang, sedangkan kabinet bayangan Pakatan Rakyat pun sudah amat susah dan getir untuk diwujukan, bukankah sekurang-kurangnya Pakatan Rakyat perlu persetujuan dan sebulat suara dari semua ahli Pakatan Rakyat untuk mencalonkan bakal calon perdana menteri? persoalannya sekarang ini, pertanyaan Chua Sui Lek sehingga air liur beliau kering, kenapa gabungan ketiga-tiga parti dalam Pakatan Rakyat tidak secara terus terang dan terbuka menjawabnya, umumkan sahaja siapa sebenar bakal calon perdana menteri mereka, sumbat mulut Chua Sui Lek cukup-cukup?

Masih Ada Lagi Orang Yang Tidak Tahu

Lim Guan Eng berdasarkan beliau orang Cina, sejak mula lagi beliau menyatakan beliau tidak layak menjadi perdana menteri, dengan itu jawatan itu sama ada dari kalangan PKR ataupun Pas, mereka akan pilih salah satu daripada itu, DAP hidup hanya mengharapkan tiket-tiket undi orang-orang Cina, sudah tentu tidak setuju jawatan perdana menteri disandang oleh calon dari kalangan ahli Pas ataupun jawatan itu jatuh ke tangan Pas, persoalannya sekarang ini adakah Pas setuju dan sebulat suara sokong dan iktiraf Anwar Ibrahim itu ketua dalam gabungan parti Pakatan Rakyat?

Jika kata-kata Lim Guan Eng itu telah menjawab soalan dari Chua Sui Lek, pasti isu itu sudah selesai, dengan itu Chua Sui Lek tidak patut menyoal perkara itu tidak henti-henti sehingga sekarang.

Apa yang saya nampak di sini, bukan sahaja Chua Sui Lek seorang yang tidak tahu siapa bakal calon perdana menteri dari Pakatan Rakyat adalah Anuar Ibrahim, sekurang-kurangnya Nik Aziz, Hadi Awang dan keseluruhan Pas pun tidak tahu menahu siapa sebenarnya calon perdana menteri dari kalangan Pakatan Rakyat….



__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment