Sunday, November 20, 2011

RG2011... Respons RG: Bersih 3.0

 

From: siti farihan <cinderella_832002@yahoo.co.uk>
betul tu... yg pergi perhimpunan tu pun ada yg kanak2 pastu remaja2... mat2 rempit pun ada... kdg2 diorg ni suka2 je tgk keadaan jd huru hara... kalo dh tau perhimpunan tu x dibenarkan tp diorg nk wat jgk pastu bila terjadi perkara yg tidak diingini mula la salah menyalah antara satu sama lain... byk lg program yg blh dibuat selain dr buat perhimpunan2 haram ni... ntah la kdg2 sedih tgk keadaan masyarakat sekarang nk kata x berpelajaran ada tu yg belajar sampai P.H.D tp kenapa nk buat perkara2 yg memecah belahkan umat @ kaum... kerana kuasa & pangkat org sanggup lakukan apa sahaja... sekiranya pembangkang berjaya memerintah pn belum tentu mereka dpt memenuhi semua kehendak rakyatnya... kdg2 manusia ni bila belum dpt mcm2 yg dijanjikan tp bila dh dpt apa yg dia nk mcm2 alasan utk berdolak dalih x kira pembangkang ke kerajaan ke kalo dh namanya manusia tiada yang sempurna pada diri masing2.... mungkin ada yang tidak setuju dengan saya tapi ini sekadar pandangan ikhlas dari saya...
 
jemaah tabligh da buat bro ... tak kutuk org, ..cuma kutuk tiang letrik jer ..

From: kunosang abdullah kunosang@hotmail.com
saya setuju dengan pendapat maharaja. Tidak ada guna kita buat perhimpunan yang boleh merosakkan imej negara kita, whereby ada segelintir yang berkepentingan bertepuk tangan. Fikirkan jalan penyelesaian terbaik, kenapa kita harus mengorbankan kedamaian yang ada di negara kita. Perbuatan mengadakan perhimpunan bersih itu akan banyak mendatangkan kesan buruk daripada baik in terms of tourism dan pelbagai lagi. Kita tidak akan maju dengan cara ini. So fikirkan lah demi bangsa, negara dan agama. Wallahualam.
 
From: KAJANG SEL kipptdoc@yahoo.com
Buat la apa yang patut asal puas hati dan hafsu.... buat la kerja yg memberi faedah jangan meneyusahkan orang ramai yng mencari nafkah itu saja yang diharapkan.
 
From: zaniz nizam zaniz_nizam@yahoo.com
Baru aku tahu yg pergi ke MASJID beramai2 tu BUKAN BERHIMPUN..... ooooo ada pengertian lain yer.
Jadi ayat warna biru kau tu aku hilite sikit la.. sebab ni ayat2 umno yg aku tahu...
TAPI jika kau pergi DEMO PPSMI dulu... MASJID jd serangan kebiadapan org melayu dibawah
hishamudin si pencium keris tu....
huh...nasib dia cium keris...kalo dia cium benda lain...hah...jawab...masjid dh bertukar jadi aper....
 
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment