Friday, January 27, 2012

RG2011... iklan: Butik Bergerak (Mobile Butique) akan diperkenalkan WomenShoppe

 

Butik Bergerak (Mobile Butique) akan diperkenalkan WomenShoppe

Ditulis oleh women @ RIGHTS
WomenShoppe akan memperkenalkan Butik Bergerak (Mobile Butique) menjelang bulan April 2012.  Program ini diambil dari Bandung, Indonesia dan tambah baik dengan teknologi terkini.

Program ini akan melatih individu untuk menjadi perunding fesyen yang akan menawarkan pakaian menggunakan katalog digital.  Selain itu perunding butik bergerak ini boleh menerima tempahan daripada pelanggan dan tempahan pakaian yang dibuat mampu disiapkan dalam masa 24 jam di seluruh negara.
 
Program ini akan memberikan peluang perniagaan lebih luas kepada usahawan Butik Begerak dan dengan modal yang sangat minima sekitar RM 2,500.00 sahaja usahawan akan dilatih untuk menjadi perunding kepada Butiknya sendiri.  Usahawan Butik Bergerak tidak akan dibebani dengan pembelian stok, membayar sewa kedai, bil elektrik, air dan sebagainya, tetapi boleh berniaga sehingga 24 jam sehari dan sepanjang tahun.

Butik bergerak ini akan menggunapakai teknologi terkini dan setiap usahawan akan dibekalkan dengan Samsung Galaxy Tab dengan dimuat turun aplikasi tempahan selain memuat turun fesyen terkini yang akan memberi peluang kepada usahawan Butik Bergerak ini membuat dan menerima tempahan sama ada pakaian siap dan tempahan pakaian biar pun ia berada di masa sahaja.

Butik Begerak ini juga mampu memberikan kelebihan kepada usahawan melakukan jualan dan menerima tempahan secara atas talian (on-line) melalui laman web mereka sendiri.

Usahawan Butik Bergerak akan menerima sebuah Samsung Galaxy Tab, Laman Web dan lain-lain kemudahan.

Kepada yang berminat untuk menyertai program ini, WomenShoppe akan hanya memilih 10 penyertaan pertama sahaja sebagai projek perintis.  Kepada yang berminat sila hubungi kami melalui email : women@rights.com.my atau boleh menghubungi 010 6 303 888.

http://women.rights.com.my

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment