Thursday, January 26, 2012

RG2011... WomenShoppe di peruntukkan 20 lot perniagaan di BR1M

 

SEREMBAN, NEGERI SEMBILAN 27 Jan - WomenShoppe telah diperuntukkan sebanyak 20 lot perniagaan berkeluasan 15' x 15' setiap satu di Bazar Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang akan dibangunkan di seluruh negara.  BR1M yang pertama yang akan dibangunkan di Seremban 2 dijangka akan dapat disiapkan menjelang bulan April 2012.
Sehingga kini The RIGHTS sedang menunggu kelulusan daripada Kerajaan Negeri Sembilan melalui Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan (PKNNS) yang dijangka akan dapat diketahui pada penghujung bulan Jan atau awal Feb 2012 bagi penggunaan tanah bagi pembangunan BR1M.
Semua lot perniagaan akan menggunakan jenama WomenShoppe yang diberikan kepada 4 kategori perniagaan seperti Herba dan Kosmetik termasuk perkhidmatan SPA dan Saloon, Pakaian Wanita, Aksesori Wanita dan Barangan Kulit.  Lot-lot ini hanya akan diberikan kepada usahawan wanita dan keutamaan kepada Ahli Usahawan WomenShoppe yang telah mendaftar.


women.rights.com.my

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment