Wednesday, April 4, 2012

RG2011... RE: PASAL JIRAN KITA

 

Geng kelakar?? Xpernah dengar pon ada group ni J

Ape yang best kat group ni erk??

Promote skit J

 

Regards,

 

-ila-

 

From: respeks_group@yahoogroups.com [mailto:respeks_group@yahoogroups.com] On Behalf Of mr pen
Sent: Thursday, April 05, 2012 11:03 AM
To: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: {Disarmed} Re: RG2011... Fw: Anak Nazri Menabung Beli Kereta Mewah

 

 

aku baru joint group ni 2 3 hari lepas cadangan dari geng kelakar gak, aku joint kelakar since 2004, dulu mmg best org lama lama memang hapening  skrg semua dah jadi kelat, mat gorn pun dah ilang emmm

 

2012/4/5 Newsforwarder <3@pendekarblogger.com>

ingatkan aku sorang ja kena ban...
hahaha,,,ada geng jgk rupanya...
mod klakar Mr Beruk Tua tuh bacul...sebacul najib pabila diajak debat
tu pasai la dia kick semua opponents..

by the way
jadi mod kena hati2...
pabila ahlil dah ramai...kena deface lak waktu tu...
nyesal bro..nyesalll...he he he

apolaie rizz...
sampaikan salam aku pd beruk tua
long time no c..

On 4/3/2012 10:58 PM, ♥*¨*Fairlady Shania♥*¨* wrote:

 

Emmm..saya dah lama kuar dari group tu

sebab tidak bahagia di sana, cuma ada

perselisihan dengan orang kuat di situ,

yang mana saya baik ngan boyfren dia...

dia cemburu dan mail saya kena banned.

sedangkan mail saya bukan ada yang 

terlampau...kita hanya di alamaya pun

macam-macam hal...kesiankan pada

mereka tahap pemikiran yang mereka

miliki...tersenyum dan tergelak saya

dibuatnya...ada yang tanya bila nak

join kembali...yang pergi tak akan kembali...

mail kena banned, buang masa untuk 

kembali hu..hu..hu...

On 4 April 2012 09:56, Mat Rock <matrock_e1@yahoo.com> wrote:

 

samalah dgn wa! wa kena tendang dari Kelakar dgn SIM sbb wa kritik moderator diorg yg berat sebelah kpd BN jer..

rupa-rupanya Kelakar & SIM.. KRONI!!! wargh.. kah.. kah..

ha.. ha.. ha.. padan muka wa!

 

 

Rock sokmo.. (jadi rakan FB wa: irwan matrock)

 

From: Judge <hairulndt@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, April 3, 2012 5:07 PM
Subject: Re: RG2011... Fw: Anak Nazri Menabung Beli Kereta Mewah


aku dah kena banned 3 kali from group kelakar.....

aku cakap group nie dah tak kelakar dan ramai pencacai umno.....hehehe....

On 03/04/2012, Abdul Rahman bin Johari <arahman@newhoongfatt.com.my> wrote:
> nak suh depa jawab, jom je grup sebelah
> grup klk@kelakar
> deme ni panglima di sana
> tp nasib badan la kalau ada post2 yang tak tersiar
> sbb sama jugak mcm disini, kata deme

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment