Thursday, April 5, 2012

RG2011... Re: PASAL JIRAN KITA

testing 123
hmm kalau lepas emel aku ni sahla alamat emel aku jugak kena banned kat grup sebelah
hehehe
takpelah, tak ralit sgt
biar lah depa berbahagia di sana

Sr Rizz.r wrote:
 

KALU ADA YG MNGATAKAN SIM KRONI BN OR KLK SYA RASA KO ORG SILAP. SBNARNYA DI SIM MAIL SYA PUN TAK LEPAS SDNGKAN KO ORG TAU AKU DRI MANA. BUKN AKU SAJA RAMAI KWAN2 AKU PON MNRIMA NASIB YG SAMA DI SIM. MAIL KAMI PUN SUSAH SANGATTTTTTT LEPAS DAN KELUAR. SIM LEBIH KPDA BISNES. KALU POLITIK BN OR PR MRKA MMNG JARANG2 LEPASKAN. SYA DAN RAKAN2 PUN ALAMI MCM KO ORG. LLAMA CABUT SENDIRI LA KALU ASIK TK KLUAR  JE MUAHAAAAA.....

Pada 5 April 2012 2:28 PTG, Newsforwarder <3@pendekarblogger.com> menulis:
ingatkan aku sorang ja kena ban...
hahaha,,,ada geng jgk rupanya...
mod klakar Mr Beruk Tua tuh bacul...sebacul najib pabila diajak debat
tu pasai la dia kick semua opponents..

by the way
jadi mod kena hati2...
pabila ahlil dah ramai...kena deface lak waktu tu...
nyesal bro..nyesalll...he he he

apolaie rizz...
sampaikan salam aku pd beruk tua
long time no c..


On 4/3/2012 10:58 PM, ♥*¨*☆Fairlady Shania♥*¨*☆ wrote:
 

Emmm..saya dah lama kuar dari group tu

sebab tidak bahagia di sana, cuma ada
perselisihan dengan orang kuat di situ,
yang mana saya baik ngan boyfren dia...
dia cemburu dan mail saya kena banned.
sedangkan mail saya bukan ada yang 
terlampau...kita hanya di alamaya pun
macam-macam hal...kesiankan pada
mereka tahap pemikiran yang mereka
miliki...tersenyum dan tergelak saya
dibuatnya...ada yang tanya bila nak
join kembali...yang pergi tak akan kembali...
mail kena banned, buang masa untuk 
kembali hu..hu..hu...

On 4 April 2012 09:56, Mat Rock <matrock_e1@yahoo.com> wrote:
 
samalah dgn wa! wa kena tendang dari Kelakar dgn SIM sbb wa kritik moderator diorg yg berat sebelah kpd BN jer..
rupa-rupanya Kelakar & SIM.. KRONI!!! wargh.. kah.. kah..
ha.. ha.. ha.. padan muka wa!
 
 
Rock sokmo.. (jadi rakan FB wa: irwan matrock)

From: Judge <hairulndt@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, April 3, 2012 5:07 PM
Subject: Re: RG2011... Fw: Anak Nazri Menabung Beli Kereta Mewah

aku dah kena banned 3 kali from group kelakar.....

aku cakap group nie dah tak kelakar dan ramai pencacai umno.....hehehe....

On 03/04/2012, Abdul Rahman bin Johari <arahman@newhoongfatt.com.my> wrote:
> nak suh depa jawab, jom je grup sebelah
> grup klk@kelakar
> deme ni panglima di sana
> tp nasib badan la kalau ada post2 yang tak tersiar
> sbb sama jugak mcm disini, kata deme
>

No comments:

Post a Comment