Monday, May 7, 2012

Re: RG2011... meow.. meow.. meow..... pelindung 'sahabat nabi'

 

As Salamualaikum WRT semua yang diRahmati Allah SWt....saya mewakili sekumpulan jemaah aktivis yang prihatin dan pencinta alam dan haiwan sedang mengumpulkam jaringan ahli2 yang mempunyai minat. misi dan visi yang sama untuk merancangkan program membina sebuah pusat perlindungan dan kebajikan haiwan kesayangan terutama kucing2 yang terdera atau teranyaya. Inshaallah.  Siapa yang berminat untuk menyumbangkan tenaga, idea, sumber dana atau perkhidmatan sukarela adalah amat dialu2kan.  Satu perjumpaan bagi membincangkan cadangan tapak dan tenaga sukarelawan/sukarelawanis akan diadakan pada hari Sabtu 12 Mei jam 5 petang di pejabat RICOI(Research Information Centre of Islam) RICOI (Research & Information Centre On Islam)89 Jln Aminuddin Baki, TTDI, Kuala Lumpur.
 
Pengesahan kehadiran amatlah dihargai...Ahlan wasalan!Jazakallah khairan.
 
'Sharing is caring is learning and loving all mankind, creatures and creations of Allah'
 
'Wama arsalnaaka Ila Rahmatan Lil Aalamin'...Tidak Kami utuskan kamu (Ya Muhammad SAW) melainkan sebagai Rahmat keseluruh alam'O:-) angelAl Ambia 21:107
 
Suraya
The Silaturrahim/Kump Pencinta Rasulullah
012-2437567

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment