Saturday, May 5, 2012

RG2011... HARI IMARAH MASJID dan SURAU-SURAU BANDAR BARU BANGI 4-6 Mei 2012

 

Assalamualaikum w.b.t.,

Baru balik dari Bandar Baru Bangi melawat saudara di sana.  Di Bandar Baru Bangi ada promosi "Mengimarahkan Masjid dan Surau-Surau Bandar Baru Bangi" yang dikelolakan oleh Masjid Hasanah Bandar Baru Bangi (Nama lain masjid jamek atau masjid hijau). Kat bandar baru bangi, semua masjid dan surau dipenuhi dengan program kuliah dan tazkirah terutamanya di Masjid Hasanah.

Sebelum pulang tadi den sempat singgah di Masjid Hasanah solat zuhur. Gerai-gerai jualan juga ada disitu.

Yang suka sangat tu ada satu gerai, nombor 41 kalau tak silap... ada promosi Smart Coco A++. He!5, borong jangan tak borong dapat jimat RM50++ tadi yuppee... Beli terus 10 kotak beb!!! Ha!5, terkedu isteri tengok den berbelanjo... tapi Smart Coco A++ sahajo lah.

Biasanya harga yang den beli  RM21.00 sekotak. Sebulan biasanya 6 kotak dibeli untuk santapan anak-anak 4 orang bagi membantu meningkatkan minda disamping menggantikan minuman coklat brand XXX yang diboikot kerana produk yahudi tu... He!5 disamping tu den pun minum gak... nak kuatkan ingatan yang nampak gayanya sekarang ni dah jadi separuh sedar...  10 kotak tu bolehlah tahan sebulan setongah. Nak boli banyak-banyak kang... mahu jadi the store rumah den...

Sapa-sapa peminat Smart Coco A+++ tu poi... jangan tak poi... tapi kalau jauh bangi nun... tak yah lah pi... boli joaa kat  shoping kompleks berdekatan... ngbis minyak keta joaa nak pi bangi semata-mata Smart Coco A+++ tu.

Satu lagi esok 6 Mei 2012. Sapo-sapo yang minat nak dongar ceramah Ustaz Azhar Idrus boleh mai   USJ ... samo-samo kita mendongar tazkirah di sini...


Wassalam.


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment