Wednesday, May 9, 2012

RG2011... [HujanEmasX.com] Beli Undi Dengan Facebook Ads?

 

Jangan terkejut sekiranya anda dapat tahu adanya pergerakan sulit yang sedang bergiat cergas cuba membeli undi anda melalui Facebook Ads.

Lihat contoh iklan-iklan dibawah.



Tak sangka dipergunakan gambar orang itu untuk tujuan pengiklanan ini. Apakah ada muslihat tersirat? Apakah ini brain wash? Adakah ini perbuatan CIA? Apakah ini arahan dari Jabatan Perdana Menteri?

Entah dapat izin atau tidak dari orang itu. Kalau tidak tentu sekali ini boleh menjadi projek saman RM100 juta beliau yang akan datang.

Saya dapat tahu iklan ini mendapat sambutan yang cukup hangat. Mempunyai high reach, high CTR, dan seringkali di test dengan pelbagai gambar dan headline untuk mendapatkan conversion yang lebih tinggi.

Gila.

Dengar cerita, orang yang buat iklan Facebook Ads ni belajar buat iklan dan banyak lagi teknik rahsia dari website teknik fb ads sehingga mendapat sambutan yang sebegitu baik.

Siapa sangka, belajar buat iklan dengan orang underground lepas tu iklan untuk orang politik? Apa kesan pula kalau teknik rahsia yang sama diguna untuk jual tudung, Quran, baju-baju dan produk abang gagah yang hangat di pesana facebook sekarang ini?

Nanti dah klik dan tengok website teknik fb ads tu, cuba baca apa yang Rabiatul Adilah tulis kat situ.


P/s: Mungkin tajuk "Jual Undi dengan Facebook Ads?" lebih sesuai untuk entri ini.


Post From: http://www.Hujanemasx.com

--
Dicatat Oleh Imran Malik ke HujanEmasX.com di 5/10/2012 08:00:00 AM

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment