Wednesday, May 2, 2012

RG2011... Respons RG: BERSIH 3.0 : Cara Anwar Solat Pelik!

 

From: "Azizul_Sukses 13.1" azizul.juan@gmail.com
Tak payahlah nak duk perhatikan solat orang lain. Jagalah solat sendiri tu dulu, entah sempurna entah tidak. Tu kan hubungan dia dengan Tuhan. Buat apa nak sibuk. Bajet bagus jer "mamat shreddervirtuoso" ni nak forward email sampah macam ni. Ada jugak "mangkuk" macam ni kat dunia.
From: "Wan Zailan" wanzailan@ajikl.com.my
tu la pasal puak umno, yang dia tu tak solat lagi pelik
From: M_ Nasir Isma_il m_nasir_i@hotmail.com
Cara & tempat semayang tiada masalah, cuma alas tu kalau boleh diterbalikkan..sbb mungkin tak khusyuk pasal tengok gambar2 tu.
From: johari ghazali johari_ghazali@yahoo.com
Salam... rasanya mintak yang lebih arif komen mengenai gambar ini... tetapi setakat apa yang saya ketahui... sembahyang dengan memakai kasut dibolehkan bagi askar yang didalam keadaan darurat/perang dengan syarat ianya bersih dari najis.. dalam situasi ni saya tak pasti ianya dikira darurat ataupun tidak.... sembahyang dimana-mana pun boleh, dalam lrt, tmpat parking or kaki lima.. akan tetapi tempat tu mestilah BERSIH..... tapi lebih eloklah kalau dimasjid memandangkan dah ada dimasjid... yang perempuan sembahyang saya tak berapa pasti... mintak mereka yang lebih arif bagi pandangan.. Mengenai sejadah/banner tu.. mengikut kata ustaz Azhar Idrus.. makruh memakai baju yang ada gambar atau tulisan semasa bersolat.. Itu dari konteks baju.. dari konteks sejadah tu.. saya tak pasti... lagi elok rasanya diterbalikkan. Lagi cantik.. warna putih lagi BERSIH.. Tang yang belakang tu tak nak solat ker saya setuju.... .(maybe tgh tunggu turn) jgn kita mudah membuat andaian sendiri... .nanti jadi fitnah... salam..
 
From: noraziziah abdullah noraziziah@yahoo.com.my
aiii..baru sekarang pulak nak timbulkan isu solat pelik ke?? dah berpuluh tahun dia hidup, xde denga pulak solat dia pelik..la ni baru denga solat dia pelik..ke org yg cakap tu x pernah solat..ke solat u yg pelik?? so jgn nak pertikaikan solat org kalau solat sendiri belum tentu sepurnya.. :)

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment