Monday, September 2, 2013

RG2011... Fw: Si-manis tutup ber'musim'.....

 



 

Si-manis tutup ber'musim'.....

malaysiaberih.blogspot.
al-brangionline.blogspot.
 

SEPANG, 28 Ogos -- Anak Kapal, Suhana Abdul Rahman, 36, bergambar di dalam Pesawat Boeing 777-200 sebelum penerbangan percubaan ke Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim, Alor Setar, Kedah dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini, hari ini.

 

Pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) B777 yang boleh memuatkan seramai 280 penumpang ini akan melakukan penerbangan sebanyak lima kali yang akan berlepas terus dari Alor Setar ke Madinah pada musim Haji bagi tahun ini.
Penerbangan percubaan dari KLIA ke Alor Setar adalah bagi menguji dan menilai tahap kesediaan lapangan terbang tersebut untuk menguruskan penerbangan bagi bakal jemaah Haji secara terus dari lapangan terbang tersebut bagi musim 1434H/2013M yang akan bermula pada bulan hadapan.

 

-- fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA

 
'Tutup' bermusim atau terpaksa?

albrangionline:

Tak pe......sekurang2nya pak haji tak terjegil biji mata......tapi rasanya mak hajjah masih tak lelap tidur kerana bau orang balik haji sentiasa wangi......takut2 pak haji terberi cenderahati pada si-'manis''

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment