Monday, June 27, 2011

Re: RG2011... PERHIMPUNAN BERSIH--JawapaN

 

salam,
betul komen2 yang diberikan. Sangat sedih, kenapa masjid selalu dijadikan tempat untuk kita menghasut dan berpecah belah. Marilah kita, bersatu hati. Jangan biarkan diri dan bangsa kita diperguna oleh bangsa yang tidak sedar diri ini.  Mereka semakin melampau dan lupa diri.  Tok nenek kita berjuang untuk keamanan negara, mereka dengan mudah menghasut nak menjahanamkan negara yang kita cintai walaupun tak dapat dinafikan ada setengah pemimpin kita kembang tekak nak tengok. Jangan biarkan sejarah lama berulang. Tiada siapa yang untung... yang penting kita bersatu hati, majukan diri, bekerja kuat, jaga anak dan keluarga kita dan jaga akidah kita.  Wassalam.....semoga Allah SWT selamatkan bangsa ku, agamaku dan negara ku

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment