Monday, June 27, 2011

RG2011... IKLAN : Ingin mengecilkan perut @ peha anda ?

 

Sauna Pants - RM 99

 FREE DELIVERY SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA..
Sauna Pants untuk lengkapkan sesi slimming anda di rumah ...Fungsi sauna pants untuk shapekan sekitar perut,peha dan punggung sahaja..oleh itu anda gunakan semasa tidak bersauna..dan perlu bersauna untuk membakar lemak seluruh badan..Miliki nya untuk kesan yang maksimum!! .

FREE SIZE dan adjustable..

Kelebihan Sauna Pants Nazconsauna:

1) Kain Berkualiti dan tebal.
2) Kotak Design yang cantik dan menarik.
3) jaminan 1 tahun.
4) Percuma Slim Krim Sampel.
5) Suhu yang Ideal untuk fitkan bahagian perut,paha dan punggung..Kami sentiasa pantau suhu yang berkesan.
UNTUK KESAN MAKSIMUM ANDA DUDUK SEDIKIT SAHAJA ..JADI SAUNA PANTS AKAN LEBIH RAPAT..

Fungsi Sauna Pants NS

1) Haba sauna pants akan menyingkirkan selulit (kulit2 berkedut) sekitar punggung, peha dan perut.
2) Fungsi sama seperti bertungku(kaedah tradisional). Menyingkirkan lemak2 terbonjol sana sini yang kurang menyenangkan.
3) Mencantik kan bentuk badan fitkan semula yang geleber.

Testimonial Pelanggan  Sauna Pants

1. Saya tertipu dengan penjual sauna pants bukan jenama nazconsauna..kerana nak jimat hanya beberapa ringgit saya terus kerugian besar..baru guna beberapa hari sauna pants saya ada masalah, saya cube hubungi penjual sauna pants dan dia kata jaminan hanya 3 bulan. spare parts pun tak ada..dia suruh saya beli sauna pants baru..saya hubungi nazconsauna untuk dapatkan 1 sauna pants sebab saya rasa 'selamat' belikan barangan nazconsauna..pihak NS beritahu ada jaminan 1 tahun(pihak NS cover spare part dan servis repair FREE)..dan selepas jaminan pun boleh hantarkan repair kalau ada masalah cume minimum caj dikenakan..sungguh berbaloi dengan membeli barangan nazconsauna..so nasihat saya kalau nak beli barangan2 sauna lebih baik beli dengan syarikat berpengalaman..jaminan terjaga..kualiti barangan semua baru2..tak der caj2 tersembunyi..



































Disamping itu, terdapat pelbagai jenis sauna utk dirumah ( pasang siap)..

- Myra Sauna
- Diva Sauna
- Ezy FIR Sauna

** Ini juga ada free gift.....


Jika anda berminat, sila hubungi Azie 019-3327403...Anda hanya bank-inkan ke acct saya & saya akan uruskan penghantaran secara PERCUMA....




__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment