Monday, June 27, 2011

RG2011... IKLAN : Testimoni Sauna

 

1. Pn Faridah –Skudai
Sauna Di Rumah NH adalah yang terbaik. Dah la murah, senang pasang dan senang nak bawa ke mana-mana. Semenjak saya amalkan beberapa bulan kebelakangan ni, tak payah nak sibuk-sibuk bersenam. Berat badan turun jugak. Badan makin rasa sihat. Dah tak ada sakit-sakit kepala, lenguh-lenguh badan. Sekarang ni saya jadi dealer sebab nak tolong sesapa yang ada masalah berat badan & kesihatan. Tak rugi beli Sauna Di Rumah NH. Rasa sendiri perubahannya!
 
2. Naseefa-Kota Tinggi
Dulu saya mengalami masalah berat badan, tetapi sekarang tiada lagi. Malahan saya rasa bertambah segar dan sihat. Saya amalkan sauna 2 kali seminggu. Saya akan bawa bersama-sama Sauna ini kemana sahaja saya pergi. Ini kisah benar bukan di buat-buat. Kini saya telah menjadi dealer kerana percaya Sauna sangat baik untuk kesihatan.
 
3. Pn. Zahida – Bandar Baru Bangi
Saya tak penah miss sauna. Mesti sauna seminggu skali. Masalah resdung, migrain, selulit dah kurang sangat.. Rasa segar dan awet muda. Badan maintain 52 kg walaupun dah anak 3 orang. Makan tak la jaga sangat. Makan je apa yang sedap-sedap, he-he, tapi bila sauna rasa ringan balik badan. Dulu muka jerawat merah merah, tapi sekarang dah hilang… Saya boleh sauna bila-bila masa, privasi dan senang pasang & simpan. Save budget & time.
 
4. Pn Maimunah – Taiping, Perak
Umur saya 52 tahun..Baru-baru saya mengalami sakit di pinggang selama seminggu selepas berkebun..Setiap kali nak bangun pinggang terasa sakit..sakit hilang selepas 2-3 kali bersauna..Selepas itu saya teruskan sauna, dan badan saya rasa sihat.tiada lagi rasa sengal-sengal badan seperti sebelum ni..
 
5. Pn Zalina – Pasir Gudang, Johor
Sebelum ini berat badan saya ialah 83kg semasa mengandung..Semasa dalam pantang, saya bersauna dan berat badan saya telah turun sehingga 71 kg..doktor pun terkejut lihat penampilan saya..Sila hubungi saya untuk ketahui lebih lanjut aktiviti saya..
 
6. Pn Najah - Kulim, Kedah
Ramai terkejut dengan penurunan berat badan saya..Ramai rakan rakan saya membeli set sauna nazconsauna selepas melihat perubahan saya yang semakin langsing dan kulit yang cantik..Untuk ketahui rahsia saya sila hubungi saya segera.
7. En Shahrul - Bangi
isteri saya mengalami minor strok di tangan kanannya..setelah bersauna selama 3 bulan selama 2-3 kali seminggu,alhamdulilah kini beransur pulih, tiada rasa kebas-kebas ditangannye..terima kasih kepada pihak nazcon perkenalkan produk terbaik dan berkualiti..harga yang sangat berpatutan..dan saya sangat gembira bersama isteri saya sekarang..duit bukan segalanya..

8. Pn Siti - Setiawangsa
Saya telah mengalami kolesterol tinggi. Selalu pergi check up dengan doktor, setelah guna selama 2-3 kali seminggu, dalam beberapa bulan terasa badan lebih sihat, bila buat check up doktor hairan dan bertanya saya bersenam ke sebab kolesterol paras dah ok, saya cume sauna je..sauna nazcon mudah dibawa kemana-mana, saya bercuti pun bawa sauna..

9. En.Ezzat - KL
Berat badan saya telah turun 5kg dalam 3 minggu sauna, saya amalkan setiap hari 20 minit..saya sangat gembira..ramai tegurkan saya nampak kurus..Sauna memang best giler!

10. Pn Sulastri - Klang
Saya rasa lenguh-lenguh badan di bahagian belakang badan..minyak angin pulak tak jumpe..saya pun cuba sapu sedikit slimming cream nazcon bahagian belakang dan lengan, alangkah sedapnya rasa hangat dan saya sendawa2..bukan je untuk slimming tapi lenguh2 badan hilang..

11. Pn Diah-Sg besi
sejak amalkan Slimming Pakej, dah la murah tapi senang sangat nak jaga badan, kat rumah sambil2 buat kerja boleh guna slimming massager lekat dan vibrate pecahkan lemak2 di perut,lengan,peha,punggung, fitkan mana2 yang geleber..jimat guna bateri je..saya sapukan slim cream dan balut dengan PVC corset, macam kat slimming centre tu..slimming cream nazcon ni tahan berbulan..300gm..sapu sedikit dah hangat..

12. Pn Juminah - Kluang
Saya alami sakit kaki yang bertahun2 tak dapat berjalan masalah sakit sendi..nak berjalan pun susah, selepas sauna FIR sebulan, saya rasa perubahan, makin ringan dan kaki saya makin kuat, kini saya mampu berjalan sendiri dan boleh naik kapal terbang! Ramai sedara mara terkejut perubahan saya, kini saya rekemen pada semua sauna FIR memang sangat baik..untuk pengetahuan semua, saya pernah 2 kali jalani pembedahan di kaki, kos rawatan tinggi, tapi alhamdulilah kesihatan dah ok.
 
Sauna terdiri dr 3 jenis :

a) Myra Sauna - RM 420

b) Diva Sauna - RM 480

c) Ezy FIR Sauna - RM 680

d) Sauna pants - RM 99

*** Semua produk diatas mempunyai hadiah percuma
*** Penghantaran percuma

Jika anda berminat, sila hubungi saya Azie @ 019-3327403................

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment