Wednesday, May 2, 2012

Re: RG2011... Fw: Rumah elit Anwar di Washington DC

 

Inilah hasil didikan UMNO setelah lebih 50 tahun memerintah..bukti yg jelas dan nyata.....mari semua kita tumbangkan UMNO untuk membina generasi yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang....
 
From: p J a <apijanor@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, 30 April 2012 6:38 PM
Subject: Re: RG2011... Fw: Rumah elit Anwar di Washington DC

 
Nauzubillah tgk org sekarang punya fahaman politik.
Lupa adab. Cakap mendabik dada. SUmpah seranah siap.
Tendang terajang siap. Maki hamun tu sulaman bercakap.
Again.. Nauzubillah. Dunia nak kiamat.
Umat makin lupa nikmat.


2012/4/26 Azana Alwi <zana_design@yahoo.com>
 
Saya setuju dgn pandng saudara Johari... Kdang2 fahaman politik buat kt semua jd org yang melampaui batas...

Sent from my iPad

On Apr 25, 2012, at 2:56 PM, johari ghazali <johari_ghazali@yahoo.com> wrote:

Salam..
 
Janganlah sampai mcm tu wan azlan..sampai orang umno bagi salam pun tak nak jawab..jawab salam tu adalah wajib...jgn dek kerana fahaman politik kita berbeza, kita bergaduh sesama Islam dan juga melayu. Di dalam kubur nanti, kita tak akan ditanya oleh malaikat apa parti politik kita didunia...jgn sb artikel begini kata bergaduh sesama Melayu lebih2 lagi sesama Islam..
 
Kita dikurniakan akal dan fikiran...kita baca, kita nilai...bagi saya, tak kira apa parti BN ke, Pas ke DAP ke....masing2 boleh cara meraih sokongan. Ada kalanya melalui benda-benda sperti ini..yang saya maksudkan dalam konteks membuat fitnah..mcm2 boleh terjadi..sebagai contoh, jika benar dakwaan papagomo mengatakan rumah dalam gambar tersebut tu dimiliki oleh DSAI..tunjukkan bukti yang jelas..sbgai contoh, geran ker.(kekadang geran pun boleh ditipu)..bil utilities dimana ada address n nama pemilik yang dimaksudkan.setakat gambar properties mana2 pun  boleh ambik,..then mentioned rumah DSAI....dalam polotik ini macam2 boleh berlaku...Sebagai contoh lain..ketika pelajar yang berhimpun di Dataran di belasah oleh Geng baju hitam...mereka katakan geng tersebut adalah geng UMNO...banyak kemungkinan boleh berlaku...adakah pelajar yang terbabit sempat melihat kad pengenalan atau kad keahlian umno atau pas atau dap...mungkin juga mereka diupah oleh lain parti atau parti yang menyokong perhimpunana itu sendiri utk memburukkan parti umno...atau mungkin geng baju hitam diupah oleh DAP sebagai satu provokasi untuk bikin lagi panas (itu cuma contoh...nanti disalah ertikan jadi fitnah pulak)....jadi..fikirlah sendiri...jgn kerana artikel yang kita baca...kita nak gaduh sesama sesama melayu...amik contoh artikel ..mungkin blogger2 dgn nama samaran adalah agen yahudi atau agen2 bagsa lain nak melihat bangsa melayu berpecah belah..(mintak maaf kepada blogger/jurnalist2)..cuma contoh diberikan...wahai orang melayu, fikirlah dengan akal..polotik ini penuh dengan tipu muslihat...jadi kita sebagai pemilih, buatlah pilihan yang betul berdasarkan akal dan pemerhatian. bukan ikut rasa....salam.. 

From: Wan Zailan <wanzailan@ajikl.com.my>
To: respeks_group@yahoogroups.com; zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Tuesday, April 24, 2012 9:04 AM
Subject: Re: RG2011... Fw: Rumah elit Anwar di Washington DC

 
ni aku cakap, perangai huduh puak umno nih,
macak tak mati, hidup selamanya,
siang malam kerja fitnah, lebih teruk dari firaun puak nih,
betul tindakan aku, salam dari puak umno tak wajib jawab,
solat jangan ikut jika umno jadi imam,
jangan berjiran dgn puak umno, jahat sggh
jangan menantukan puak umno, jahat sggh puak umno,
puam umno macam tak ada agama, jahat sggh,
aku rasa la firaun lagi mulia banding dengan puak umno
----- Original Message -----
Sent: Saturday, April 21, 2012 11:35 PM
Subject: RG2011... Fw: Rumah elit Anwar di Washington DC

 

Rumah elit Anwar di Washington DC

kiff-isme.blogspot.
 
 <dc.jpg>


hari ni gua boring. sambil sambil boring gua melawat blog blog lembu untuk menghiburkan hati. salah satunya blog lembu yang paling gemuk, siapa lagi kalau bukan papagomo. ya ampun, makin teruk meroyannya si gomo ni rupanya. akibat ketandusan isu, lembu ni semakin aktif mereka cerita tanpa sebarang bukti. well, tipikal blogger umno. gambar kondom bersepah di tepi pantai pun dituduhnya kerja mahasiswa di dataran merdeka. kah kah kah!

antara yang menarik perhatian gua ialah gomo kata anwar ada rumah mewah di sebuah kawasan elit di washington dc. katanya..

"Sepertimana sebelum ini Gomo dedahkan mengenai Anwar Ibrahim akan meninggalkan Malaysia dan menetap di Amerika dengan memberikan jawatan ketua umum Pakatan Rakyat kepada Wan Azizah. Anwar Ibrahim sudahpun mempunyai kediaman rasmi di Amerika yang berlokasi di Washington DC sebuah rumah dikawasan elit yang dikelilingi pelobi pelobi yahudi utama dalam pentadbiran Amerika."

 <gomo.PNG>


gua pun terus right click dan melawat google images. dan hasilnya seperti berikut. kah kah kah! patutla cantik kemain rumah anwar ibrahim ni, rupanya papagomo kutip gambar rumah mewah dari website 'luxury home magazine'. kah kah kah! kalau macam ni gua pun boleh google gambar rumah paling mahal di india, lepas tu gua tulis dekat blog yang ini ialah rumah mahathir kutty. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah! tapi gua tak buat la kerja kerja tuduh tanpa sebarang bukti ni. ini semut ma, ini semut!
 <papagomok.PNG>


notasemut : rumah je? kereta mewah, jet peribadi, kapal layar, jam, cincin, gelang anwar ibrahim taknak dedahkan ke? tudung wan azizah taknak dibongkarkan? kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!

Sumber: dari sini


=



__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment