Sunday, May 27, 2012

Re: RG2011... Fwd: PANAS!! TARIAN SINGA DI DEPAN MASJID???

 

Generasi Muda... Kembalilah kepada Islam..
Johor Darul Maksiat???
org johor jgn marah, adakah berita ini benar? kalau benar... rakyat johor wajid tumbang kerajaan umno bee end johor pru 13 nanti, umno dgn maksiat nih mcm kembar siam..

The Straits Times (Singapore) Online
Extra services at Johor Baru massage parlours
(THE STAR/ASIA NEWS NETWORK) - More than 70 massage parlours in Johor Baru are providing extra services, including sex, China Press reported. The report said these centres usually targeted retired men, who had money and were lonely, as they were usually willing to spend on the women. A technician known as Mr Xu said his father had been frequenting a massage parlour in Skudai since four months ago. Artikel ini dipetik dari The Straits Times (Singapore) Online.
Lihat seterusnya..

From: shreddervirtuoso <shreddervirtuoso@gmail.com>
To: chainz_of_frenz@yahoogroups.com; MalaysiaNews@yahoogroups.com; respeks_group@yahoogroups.com; SahabatInteraktif@yahoogroups.com; pakbelang@yahoogroups.com
Sent: Friday, May 25, 2012 11:55 PM
Subject: RG2011... Fwd: PANAS!! TARIAN SINGA DI DEPAN MASJID???

 




PANAS!! TARIAN SINGA DI DEPAN MASJID???

PAS sekarang sudah semakin liberal dan sudah jauh menyimpang dari norma Islam sebenar. Semenjak bersekongkol dengan Pakatan Haram, puak ini nampaknya semakin berani menyentuh sensiviti agama yang amat dijaga oleh orang Islam di Malaysia. Memang kita hidup di Malaysia ini majmuk, dan tidak dinafikan undi orang Cina juga penting untuk pemilihan pemimpin tapi janganlah melampau sangat sampai Islam ditolak ketepi. PAS perlis telah menjemput singa hijau untuk menari dihadapan masjid bagi menyambut perayaan Tahun Baru Cina. Masjid tempat untuk menunaikan solat atau tempat berhibur?

Ini satu lagi badigol so'od PAS. Pengerusi PAS Bahagian Mersing, Rosalan Mamat, dengan selamba pergi masuk ke pasar basah menjual daging babi. Bukan tak boleh nak tarik undi orang cina tapi berpada-padalah. Tempat yang kotor lagi najis mughallazah. Cuba tengok betul-betul dalam bulatan tu, JawaBernam rasa dia punya seluar dah kena daging babi segar tu. Lepas tu pergilah masjid pulak kan. Elok. Entah sedar atau tak yang seluar dia kena najis tu. Subhanallah. Jangan kerana undi, agama tergadai.



__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment