Monday, May 28, 2012

RG2011... Fwd: Selamba je hina Sultan

 




Kurang hajar tak budak kat atas?? di semua sebab idolanya pun sama kot.....




Nizar Ni MB Lagi Ke??? MEROYAN Perasan..! 

haha..!

Pi lah tukar nama akaun Twitter tu..
Bak kata pepatah Guru Kencing Berdiri, Anak Murid Kencing Berlari, itu perumpamaan yang sesuai dikhaskan kepada Nizar dan pengikutnya yang cuba mempertikaikan tindakan Sultan Johor.. 

Sebaik sahaja siderhaka ni keluarkan kenyataan di twitter, ianya disambut oleh pengikut yang tak buat penyelidikan dan masuk ke laman FB orang lain cuba membuat kacau.. Hasil tindakan bingai ini akhirnya Fake Profile yang dikhaskan untuk membalon tindakan Sultan Johor membeli plat ini mengaku bahawa dirinya sebenarnya bodoh kerana terikut tindakan Nizar..

Inilah sifat pembangkang yang cuba mengkritik sesiapa sahaja asalkan mereka nampak dirinya betul.. Sifat membangkang sememangnya sudah tersemat dalam sanubari mereka kerana mereka mengetahui bahawa merekalah sebenarnya orang yang paling pandai dan intelektual..!

Kepada yang sudah lupa.. masihkah anda ingat bahawa Kerajaan Perak sewaktu pimpinan Nizar ada membeli 16 buah kenderaan Camry???

Masihkah anda ingat No. Plat ini???

AGS10, AFD11, AFD22, AFD33, AFD55, AFD66, AFD77, AFD88, AFD99, AFD333, AFD999, AFF33, AFF88, AFF99, AGS828 dan AEU606 itu semuanya didaftarkan pada 9 Januari 2009. 

Oklah..kita mudahkan cerita...sebiji kereta Toyota Camry berharga RM 150 K (anggaran Kasar) kalau didarabkan 16 biji berapa???

RM 2,400,000.00

*Penyokongnya yang ikut pemikiran Nizar sudah mengaku dirinya bodoh.. Nizar pula bila lagi??? kenapa NIZAR tak terfikir bahawa dia sepatutnya membantu rakyat yang susah di PERAK sebelum membeli CAMRY sewaktu berkuasa dulu..!!!





__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment