Monday, May 14, 2012

RG2011... Respons RG: Rahim Noor gelar Nik Aziz 'bapa kafir'

 

From: Salina Rosli pakisbiru@yahoo.com
Nabi sendiri mendirikan pentadbiran Islam di madinah .maknanya baginda terlibat secara langsung dlm pentadiran negara...(politik la tu) kenapa pulak kite nk pisahkan hal pentadbiran ngn agama?? bukan ke itu seiring dan sejalan?? agama islam itu ad din.... penyeluruh dlm kehidupan setiap manusia. Inggeris yg pisah2kan agama mereka ngn pentadbiran..kita pun ikut..
Hanif Omar bekas ketua polis negara
 
From: M_ Nasir Isma_il m_nasir_i@hotmail.com
Bila menyatakan pendapat jangan double standard sahaja. Puak hang buat, boleh..puak org lain buat, tak boleh...rasanya isu kafir mengkafir ni dah lama dah..saya tak skong sama skali...selagi seseorg Islam tidak menyatakan dgn terang dan jelas dia sudah kafir maka kita tak boleh tuduh-menuduh walaupun nampak secara perbuatan kerana kemungkinan jahil shj.

From: azman omar orkid38_99@yahoo.com
Tuan faudzir brfikiran sekular tu... Kene belajar agama lg.. Blm mendalam lg....

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment