Populariti Fathul Bari Mengalahkan Ustaz Azhar Idrus..

bloglistpolitik.blogspot.

Ini Buktinya...


KAHKAHKAH...

Komen:
kluangman,   

alhamdulillah...Ada gak org nak dengar.

PadukaMandulika,  

Ayat standard daripada Kluangman...

Biar aku sekolahkan engkau lelaki Kluang (dia ni tempat ke binatang?)...ini bukti jelas bahawa Umngok dah tak diterima majority rakyat Malaysia....hantar ulama (ye ke ulama?) pun orang dah tak nak percaya...kenapa?...sebabnya dia menyokong puak2 penyangak negara. Do u understand?

mat toron,  

the best figure of the new year...
ilmu ngan amal ada beza bro !

kah kah kah

gengster melayu alaf baru.,  

Aku rasa bangga dan teruja kerana rakyat malaysia sdh sedar dan mahu berubah...

ujang kutik,  

Seeloknya ilmuan itu diterima dan dihormati oleh pihak yg tidak sehaluan.Di negara ini masih ada 1-2 yg berstatus tidak memihak tetapi masih diterima oleh kedua-dua pihak.

Semoga akan lahir ramai lagi ilmuan yang tidak kelihatan begitu memihak agar ilmu mereka dapat dimanfaatkan untuk kebaikan ummah.

 

SEDIH DAN PILU - SAMBUTAN KERUSI YANG HANGAT

tukartiub.blogspot

GAMBAR SEDIH TAHUN 2012
GAMBAR PILU SEPANJANG ZAMAN
 LAGI MENYEDIHKAN
LAGI PILU
PROGRAM GEROMBOLAN
TAKUT LAGI MENAKUTKAN
 

Dengan persiapan yang sangat hebat, Dengan bunyi gegak gempita diseluruh alam, Dengan kecanggihan Audio yang mengancam jiwa ( jika takde Ilmu mau cair dengar) .. Selepas dipasang banner dan bendera hampir di seluruh Bandar Tun Razak, Akhirnya Ceramah Ulama Muda UMNO Fathul Bari mencatat rekod kehadiran yang sangat2 ramai,sehinggakan beberapa khemah yang dinaikkan terpisah dari pentas ceramah.. Hebat2.. Hebat Macam ni je..?? Kui Kui Kui