Thursday, May 2, 2013

RG2011... Pada yg bersimpati- kutipan derma Rafeezul Ramli

 

 

Assalammualaikum wbt,

saya mewakili sahabat saya utk menolong seorg hamba Allah yg ketidakmampuan utk bekerja akibat panyakit Hep. C. Beliau diberhentikan kerja kerana sakit yg dihinggapinya & kini tinggal bersama org tuanya yg juga tidak bekerja. Sila rujuk attachment utk keterangan lanjut.

 

Kepada sesiapa yg sudi utk menolong beliau boleh sumbangkan sedikit sumbangan ke akaun CIMB beliau 0705-1194418-52-1 @ ziarah beliau di kediaman org tuanya di 564, Lorong Nilam ½, Taman Delima,08000 Sg Petani, Kedah. Boleh berhubung dgn beliau di talian 017-478-3923

 

Semoga usaha murni kita, Allah saja yg membalasnya. Mungkin sumbangan kecil bg kita, tp besar bagi org yg sgt-2 memerlukannya.

Sekian, terima kasih.

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment