Wednesday, February 26, 2014

Re: RG2011... Minggu Kesihatan di Masjid Bulat - From WOMB TO TOMB

 

Terimakasih. Info kemasyarakatan yg berguna. Insya Allah, ada kelapangan akan sampai jua. Ini masjid Tun Abdul Aziz, Seksyen 14, Petaling Jaya kan...



>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<
Lawati : http://jaringansihat.blogspot.com/  : Solusi Masalah Kesihatan Anda
Rasulullah SAW bersabda yang maksudnya: “Bahawasanya Allah telah menurunkan penyakit dan ubat dan dijadikan kepada setiap penyakit ada ubatnya, berubatlah tetapi jangan berubat dengan benda-benda yang haram.” (Hadis Riwayat Abu Daud)
>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<
<<Radio dalam Talian>>

"Demi Masa!. Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan kesabaran." (Surah Al-Asr)
####################################


Pada 26 Februari 2014 9:25 PG, rio hirowati <riorhs@yahoo.com> menulis:
 

          Sebagaimana Masjid Bulat memberi perkhidmatan kepada masyarakat dari RAHIM ke LIANG , maka bermula dengan FUN WALK dan FUN CYCLE pada 2 hb Mac 2014 hingga ke kemuncaknya pada 6hb Mac 2014 (sains Solat) selepas maghrib, 7hb Mac 2014 derma darah , 8hb klinik2 kesihatan oleh IJN, PPUM, KPJ, Hospital Mata Tun Hussein, klinik pergigian dan banyak lagi. Jika saudara/I kelapanagan pada hari itu, rebutlah peluang ini. Denan ini, amat mudah untuk kalian mendapat referral untuk ke hospital jika terkesan penyakit kalian yang selama ini kalian mungkin tidak sedari

Sekian. Terima kasih
rhirowati - rhirowati


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (2)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment