Thursday, November 20, 2014

Re: RG2014... SALAM

 

Askm Pn Amira saya Hj. Abdul Rahaman bin Hj. Md. Derus, No. 778-1,PekanTanjong KIling, 76400 Tanjong Kling, Melaka. Malaysia. K/P. 470222-04-5017.
Saya dapat email Puan dan Puan menyatakan hasrat Puan. Saya cadangkan puan buat amanah melalui Peguam, Badan Amanah, Pejabat Agama dan lain2 badan yang boleh menguruskan amanah wakaf. Wakaf2 yang boleh puan buat banyak seperti wakaf Binaan Masjid, Sekolah Agama.Kelas2 Tahfis dan macam2 lagi. 
Puan fikirlah yang mana elok. Kita orang Islam buatlah yang terbaik demi keagongan Allah.
Wassalam.


On Tuesday, 18 November 2014, 11:24, "'Hassan C.K.Hassan' hassan_ck786@yahoo.com [respeks_group]" <respeks_group@yahoogroups.com> wrote:


 
THANKS FOR THE OFFER. BUT NOT CONVINCED.

From: "'Puan. Amira Binti Abubakar' abubakaramira@hotmail.com [respeks_group]" <respeks_group@yahoogroups.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, 17 November 2014, 10:05
Subject: RG2014... SALAM

 


Assalammuailaikum,

Saya ingin merpenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Puan.
Amira Binti Abubakar from Malaysia. Untuk makluman saya penghidap
kanser di tahap yang serius. Dan doktor telah mengesahkan bahawa saya
tidak akan dapat bertahan hidup lebih lama. Dengan murah hati nya saya
ingin mendermakan segala yang saya miliki dan ini adalah keinginan
yang saya dan arwah suami saya telah rancang sebelum ini. Memandangkan
kami tiada di kurniakan cahaya mata.

Dengan murah hati nya dan keikhlasan hati saya dan arwah suami saya.
Dan saya percaya allah maha mengetahui niat saya ini. Dengan ini, saya
menghulurkan atau menyumbangkan sejumlah wang sebanyak £2,000.000.00
(Dua Juta Pounds) kepada anda. Dalam memudahkan semua urusan antara
saya dan anda, saya akan meminta peguam saya menyediakan segala
dokumen yang berkenaan. Dan dengan izin allah semua urusan akan
berjalan dengan lebih lancar, dan pindah hak milik di antara kita
tidak akan bermasalah. Semoga allah memberkati segala kerjasama dari
anda dan gunakan lah pemberian saya ini dengan bijaksana.

Salam,
Puan. Amira Binti Abubakar.
Reply to : abubakaramira@hotmail.com


Askm Pn Amira cuba Pn amalkan pagi dan petang SURAH ALMUKMINUN AYAT 91 -100 jUS 18 muka surat 348. Semasa baca taroh air secawan lepas baca minum doa sajalah semuga Allah berkatai doa ini.



__._,_.___

Posted by: Abdul Rahman bin Md Derus Mariah Husin <armad_rar@yahoo.com.my>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (32)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment