Thursday, November 27, 2014

Re: RG2014... Fw: 7 Lelaki Ditahan Berkaitan Kes Bakar Cebisan Al-Quran

 

Potong tangan

Sent from my iPad

On Nov 26, 2014, at 11:49 PM, "'-:eSpAcE9808:-' rienacom@yahoo.com.sg [respeks_group]" <respeks_group@yahoogroups.com> wrote:

 



7 Lelaki Ditahan Berkaitan Kes Bakar Cebisan Al-Quran


ALOR SETAR – Polis menahan tujuh lelaki susulan kes bakar cebisan al-Quran di sebuah medan selera berhampiran Pasaraya Bilion di sini.

Pemangku Ketua Polis Kedah, Datuk Zakaria Yusof, berkata lima lelaki ditahan pada Khamis minggu lalu selepas didapati memukul seorang lelaki berusia 50-an yang juga seorang peniaga di medan selera berkenaan.

Polis kemudian menahan dua lelaki antara jam 5 hingga 6 petang Sabtu lalu selepas didapati terbabit dengan perbuatan khianat membakar gerai makanan di medan selera berkenaan.

Sebelum itu polis menahan seorang lelaki kurang siuman kerana dipercayai membakar cebisan al-Quran.

"Kita percaya kes ini akan dapat diselesaikan dalam masa terdekat. Setakat ini lelaki kurang siuman itu masih ditahan di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) di sini untuk rawatan lanjut.

"Kita harap orang ramai tidak terlalu emosi dan bertindak melulu hingga mencetuskan ketegangan, ..biar polis jalankan siasatan," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kedah di sini. - BH Online

__._,_.___

Posted by: Hasno Hashim <hasno.hashim@yahoo.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (2)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment