Sunday, November 30, 2014

RG2014... Fw: Mekanik Kereta Perempuan Yang Cun Di Bangi

 



Mekanik Kereta Perempuan Yang Cun Di Bangi


Pasti anda tidak menyangkakan bahawa seorang mekanik kereta di sebuah bengkel kereta adalah seorang perempuan. Tapi sebenarnya ianya memang betul dimana seorang gadis cantik bekerja sebagai mekanik di German Garage yang terletak di Bandar Baru Bangi.



Memang menakjubkan kerana admin sendiri tidak pernah melihat perempuan buat kerja ini dan kawan-kawan admin sendiri pun nak servis motosikal pun akan suruh keluarga lelaki tolong ataupun ke kedai je. Memang hebat cik adik ni.






Tapi kalau ini strategi pemasaran untuk menarik pelanggan daang ke bengkel ini berkesan ke? percaya ke orang ramai perempuan buat ker lelaki? itu adalah selalu bermain difikiran kitakan.

Untuk mengetahui perkara ini anda cuba dahulu dan berdasarkan maklum balas dilaman sosial mereka tiada lagi yang membari maklumat negatif tentang awek comel ini buat kerja.
 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

Yahoo Groups
Test Campaign
subject line for test

&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment