Saturday, November 8, 2014

RG2014... Fw: Lee Chong Wei Positif Guna Dadah Terlarang

 



TERKINI - Lee Chong Wei Positif Guna Dadah Terlarang

bloglist-malaysia.blogspot

Sampel B pemain badminton Nombor satu dunia, Lee Chong Wei telah disahkan positif dexamethasone. Badminton Association of Malaysia (BAM) akan membuat kenyataan rasmi di sebuah sidang mendia pada jam 2 petang di Ibu pejabat BAM di Bukit Kiara, hari ini.

Chong Wei, telah dipilih untuk melalui ujian doping secara rawak ketika kejohanan dunia di Copenhagen pada 30 Ogos lepas. Ujian sampel B, atau ujian kedua doping test telah dilakukan setelah Chong Wei gagal melepasi ujian doping yang pertama.

Dia bakal menghadapi larangan bermain selama dua tahun tetapi dia akan mendapat peluang untuk membuat rayuan kepada Persekutuan Badminton Dunia (BWF), pada tarikh yang akan diumumkan tidak lama lagi.

Dexamethasone bukan dadah untuk meningkatkan prestasi tetapi sejenis ubat steroid dengan kesan-kesan anti-radang yang biasanya digunakan untuk membantu pemulihan seseorang atlet. 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment