Saturday, November 8, 2014

RG2014... Fw: Wanita dibunuh kejam, kepala, kaki dipotong

 



 

Wanita dibunuh kejam, kepala, kaki dipotong
 
selatanonline.net
Posted T by AbuJihad
 
* Gambar di atas hanya hiasan

PULAU PINANG 6 Nov. - Mayat seorang wanita tanpa kepala dan kaki yang dibunuh dengan kejam ditemui di dalam sebuah bagasi yang ditinggalkan ber­hampiran Surau Al-Aslah, di Kebun Bunga di sini awal pagi ini.
Abdul Rahim

Bagasi itu ditemui oleh seorang wanita yang baru selesai bersenam di situ kira-kira pukul 7 pagi yang curiga dengan bau busuk yang dihidunya ketika sedang menuju ke keretanya.

Wanita berkenaan yang berusia lingkungan 20-an kemudiannya melihat bagasi berkenaan sebelum menghampiri dan membukanya.

Dia yang terkejut kemudian terus memaklumkan kepada seorang pekerja Majlis Perbadaran Pulau Pinang (MPPP) yang berada tidak jauh dari situ sebelum mereka menghubungi polis.

Sementara itu, Ketua Polis ne­geri, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata, berdasarkan pemeriksaan awal oleh pakar patologi Hopsital Pulau Pinang (HPP), Datuk Dr, Bhupinder Singh, wanita berke­naan dipercayai telah mati dalam tempoh antara 24 hingga 36 jam lalu.

Abdul Rahim berkata, pihaknya percaya wani­ta berkenaan dibunuh di tempat lain sebelum mayatnya dibuang di situ.

"Mayat dalam beg jenama Rofina itu hanya mempunyai bahagian badan iaitu dari pusat hingga ke leher dan mempunyai kedua-dua belah tangan. Pemeriksaan turut menemukan beberapa helai pakaian dalam bagasi berkenaan yang mempunyai kesan darah," katanya ketika ditemui di tempat kejadian.

Katanya, setakat ini identiti mangsa belum dikenal pasti selain berkemungkinan warga asing kerana tiada kesan suntikan BCG.

Katanya, mayat dihantar ke HPP untuk soal siasat dan orang awam yang mempunyai maklumat tentang kes berkenaan diminta meng­hubungi balai polis berhampiran untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan iaitu bunuh.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment