Sunday, June 26, 2011

Re: RG2011... Fw: Saksikan BERSIH DiTembok Besar China.

 

apa masaalah kau nie...??? org lain yg nak jadi PM kau pulak yg pening kepala nak pikir semua tu...bawak2 mengucap byk2...

2011/6/26 ::-eSpAcE 9808-:: <rienacom@yahoo.com.sg>
 

 
Saksikan BERSIH DiTembok Besar China.Tak Nampak Polis Pun
 
selatanonline
 
 
BERSIH berlangsung secara aman di negeri China tanpa ditembak air jahat dan gas pemedih mata Polis.

Malahan pihak keselamatan di sana begitu sopan menjaga agar demontrasi kuning BERSIH berjalan dengan lancar. Itulah yang sepatutnta Polis Malaysia lakukan bukan dengan mengugut nak menangkap orang itu orang ini. Kenapa di China boleh berlaku dengan aman tapi di negaraku 1Malaysia macam-macam ugutan dibuat? Kenapa?

Oleh Tukar Tayar Baru

Posted by ahmadi
 
 

Bancian 'Star' - 99% sokong himpunan BERSIH..

Posted by KedahLaNie
 
 
BILA THE STAR buat Undian maka kami pun buatkan satu undian untuk mengetahui adakah pengunjung KedahLanie setuju dengan PERHIMPUNAN BERSIH ini..jadi marilah kita lihat bagaimana sambutannya....
Sejumlah 99 peratus daripada lebih sejuta responden menyokong perhimpunan BERSIH pada 9 Julai ini dalam bancian yang dijalankan oleh The Star Online. Jumlah sebenar bilangan responden tidak dapat disahkan apabila portal berita berkenaan menghentikan banciannya kira-kira tengahari tadi.

Menurut skrin yang dirakamkan oleh seorang pengguna Facebook, jumlah responden mencecah 1.3 juta pada jam 12.25 tengah hari berbanding 527,330 yang dicatatkan pada jam 6.11 pagi ini, yang dirakamkan menerusi laman Google Cache.

Soalan yang dikemukakan berbunyi 'Apa pandangan anda berhubung perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai?, 1,312,917 responden menjawap 'Ia sepatutnya dibenar diteruskan' pada 12.25 tengahhari. Manakala pilihan satu lagi - 'Ia harus dibatalkan' - hanya dipilih oleh 14,222 responden.
 



--
Thanks & Regards,
( ryus )



__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment