Wednesday, June 1, 2011

Re: RG2011... (Gambar) Bir Halal yang Haram

 



Sape yang rasa was2 tak yah minum..sape yang rasa yakin halal boleh la minum...sya rasa air ni takde masalah kut..sbb sya penah beli kat shopping komplex sebelah masjidil haram..ok je dorang jual..sape yang nak kata haram dia kena buktikan dgn jelas..kalau nyata ianya memabukkan maka haramlah..tpi biase la..kita ni bnda yang halus2 suka sgt cari..bnda yang jelas terbentang haram depan mata tak nak lak bangkang....sabda nabi 'celakalah org2 yang mutanathiun...( memperinci-incikan ugama ).at least kita membantu ekonomi islam..barbican sibuk nak haramkan...bistu coke, mirinda, pepsi yang terang2 pengeluarnya kafir, membantu ekonomi kafir tak bising lak...

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment