Monday, June 6, 2011

Re: RG2011... honda accord atau hyundai sonata

 

Betol Betol..saya pun gunapakai Honda gak...tapi rezeki hanya dapat pandu Honda EX5 jer...itu pun tahun 1983 punya...preepreeppreep..bunyi nya.....but than no jammmed....bila gie keje JAGA..

2011/6/6 sharifah hamidah <sharidah78@yahoo.com>
 

Salam
 
Saya guna Honda Accord dan anak saya guna Hyundai Sonata....kedua2 nya bagus tetapi Honda Accord lebih baik kerana ada 2nd hand value sedangkan Hyundai Sonata harga nya jatuh..
 
Saya juga pernah guna Honda City....Honda Accord yang lama dan sekarang Honda Accord Baru...mmg betul sekali kita dah guna Honda susah untuk kita bertukar....Tetapi saya juga suka kereta keluaran Hyundai...seperti Hyundai Getz dan Sonata kedua2 keta yang power saya kira....
 
Tepuk dada tanya lah selera.....
 
 

From: amirul nizam <amirul.nizam@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Thursday, May 19, 2011 10:06 PM
Subject: Re: RG2011... honda accord atau hyundai sonata

 
satu delima yang sangat mudah, dan jauh sangat perbezaan antara SONATA dan ACCORD...
 
du aminit je boleh bagi keputusan yang mana satu lagi bagus.. keseluruhan,, ternyata ACCORD lagi bagus..
HONDA ada satu technology yang kenderaan lain tak dapat hingga kini, iaitu, penjimatan minyak nya.
yang TOYOTA pun tak boleh nak buat...
 
ternyata, Honda lagi jimat penggunaan petrol nya, berbanding dari PROTON..
HONDA tetap dengan performance nya yang tersendiri.
ramai yang kata maintenance HONDA mahal, tu semua kata kata keluar dari orang yang tak pernah GUNA honda.
tanya lah pada pengguna HONDA. dia akan lebih tahu.
 
SAYA telah gunakan HONDA CIVIC. 2.0 vtec. dah 7 tahun. setakat ni, belum ada yang rosak, hanya tukar minyak hitam dan oil filter je, (service biasa)
 
minyak lagi jimat dari PROTON..
 
 
 
 


 
2011/5/19 syhannahsg <syhannahsg@gmail.com>
 
honda!

2011/5/19 fida fida <fidafad@gmail.com>
 
sonata mmg cantik baik dari segi penampilan luaran dan juga rekaan dalaman yang menarik tetapi adalah lebih baik jika incik mawar liar..eh..silap,..incik mawar lina memilih honda accord kerana honda memiliki kualiti dan value yg tinggi untuk jangka masa yg panjang.saya membuat pengakuan begini kerana saya mempunyai kenalan yg memiliki hyundai sonata dan ipar yg memiliki honda accord.jadi,pada pendapat dan pendapatan saya,kesimpulannya adalah lebih baik dan lebih beruntung kiranya cik mawar lina memilih untuk meliki HONDA ACCORD,yeay!! 


2011/5/19 Mawar Lina <mawar_143@yahoo.com>
 
Assalam..

Saya ingin pendapat rakan2 kiranya dapat memnbantu saya dalam membuat pilihan untuk membeli kereta yang baru. Saya berminat dengan kedua2 model baru kereta ini.
Saya sukakan hyundai sonata kerana design dalaman yang cantik..bumbung boleh buka depan dan belakang..manakala honda accord pula kerana namanya dan harganya tak jatuh teruk spt mn hyundai bila berniat utk mejualnya balik.

Harap ada sesiapa dpt bg saya idea untuk membuat pilihan.

Terima kasih.








--
 
Your kind understanding upon receipt is much appreciates.
Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain (Hadis riwayat Al-Qudhi)
….Nothing in life is to be feared..it is only to be understood….
Don't be afraid to give up the good to go for the great!!!!
dance dance dance
"You are not responsible for what people think about you.
But you are responsible for what you give them to think about you"
 
Declaration
Setiap Penulisan,Nukilan maupun sebarang Article Yang Diposting Ke Laman sesawang ini,Ianya hanyalah Sebagai Bahan Bacaan Sahaja.Pengirim Tidak Samasekali Terniat Walaupun Sebesar Hama Untuk Mempengaruhi Hati Maupun Perasaan Pembaca. Dan Ianya Juga Tiada Kaitan Samasekali Samada Yang Masih Hidup Maupun Yang Telah Mati.
Sekian dimaklumkan
Pengirim article

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment