Sunday, June 5, 2011

RG2011... Khasiat cendawan susu Harimau

 


Mencari bukan kerja mudah .ini kerana anda perlu menyelinap ketengah hutan belantara yang menjadi tempat harimau berkeliaran .itulah cendawan susu harimau yang dipercayai dalam amalan perubatan tradisional namanye sudah cukup menggerunkan .ini bukan cendawan biasa yang boleh ditemui dimana mana pasar basah atau pasar tani .menurut pakar perubatan tradisional ia tumbuh dari titisan susu harimau yang tercicir ketika menyusukan anak ,khasiat susu harimau boleh mengubati barah dan juga kenser payu dara .cara menggunakanya hendaklah mengasah pada pasu dan dibasahkan dengan sedikit air dan diminum jika diamalkan seminggu 3 kali akan akan meredakan kesakitan dan menyembuhkan penyakit tersebut pada kesesuaian tahap penyakit tersebut

Pada sesape yg berminat bole la PM saya..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment