Thursday, June 16, 2011

RG2011... Utusan meloya lapor berita palsu lagi

 

mlm td dlm berita perdana, Datuk Azzuddin Ahmad menafikan sekeras2nya memberi statement yg dilaporkan Utusan Meloya.. wa rasa kalau akhbar Suara Keadilan atau Harakah yg melaporkan, confirmed kena saman! hah.. apa lagi?? saman la Utusan Meloya!! ada beran??

Harimau Malaya disyaki rasuah


Azzuddin Ahmad


KUALA LUMPUR - Krisis rasuah dalam bola sepak negara memasuki episod kemuncak apabila Setiausaha Agung Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk Azzuddin Ahmad semalam tidak menolak kemungkinan ada pemain skuad Harimau Malaya dan Olimpik terlibat dengan kegiatan mengatur perlawanan peringkat antarabangsa.

Malah kata Azzuddin, perkara itu sudah pun berada pada peringkat siasatan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan polis
 

 

Rock sokmo.. (jom join wa kat mahligai@yahoogroups.com)

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment