Wednesday, May 2, 2012

RG2011... Respons RG: HARI INI RAKYAT DIAJAR DAN DIDIDIK MELAWAN PEMERINTAH MELALUI DEMONSTRASI JALANAN

 

From: wakkam naim_222@yahoo.com
Tangkap je ambiga dan kroni2...tangkap azmin anuar lim guan eng mat sabu lim kit malam dan semua pemimpin pkr pas dap ngo2....tangkap le pemimpin dan kepala2....tangkap mahadey mokhzani daim dan bekas2 menteri...kasi sumbat ahli2 politaik Dlm lokap....hahahhahaa....waakakakakaa
Umno bkn kerajaan... kerajaan bkn umno.... dey suka hati le rakyat Nak pilih sapa.... umno Pon sama miskin mcm pkr dap dan pas.... Dok sapu duit rakyat je.. Menteri yg dilantik Dok perabeh duit jek... Dok pi jln sana sini meeting itu ini cuti2 luar negara... hahahhahaa..... kasi tukaq semua!

 
From: lah68 ripen lah68_ripen@yahoo.com.sg
VIDEO MASA HADAPAN, SAKSIKAN DENGAN MINDA TERBUKA. IANYA TIADA KAITAN LANGSUNG DENGAN ISU-ISU SEMASA DI MALAYSIA DAN TIADA KAITAN DENGAN MANA MANA PARTI POLITIK MALAYSIA. APAKAH PERSEDIAAN KITA UNTUK MENGHADAPI ANCAMAN YANG LEBIH BERBAHAYA INI?
BERIKAN PANDANG ANDA SECARA JUJUR.

"Kerana Demonstrasi Jalanan yang mereka taja hari ini pasti akan makan tuannya esok."
Anwar ibrahim ibarat ular. Dulu dia bangkang kerajaan sekeras2nya semasa masih di universiti (tu pun nasib baik grad). Bila jadi menteri pelajaran dan seterusnya TPM, dia jg yg beriya2 nak kerajaan teruskan akta Universiti yg melarang pelajar berdemo dan berpolitik. Bukan kerana masa tu pelajar2 kita dah kering idea nk lawan kerajaan, tp dek kerana kerusi empuk dia dlm politik. Bila kena terajang keluar UMNO, dia jadi anaconda terus. Dia belit sana belit sini. Dan yg lucunya dia mengakui kesilapannya yg tertentu ketika masih bkuasa yg mana sebenarnya conflicting dgn nada perjuangan dia 'utk rakyat' kononnya. Pandai betul pak Nuar ni memanipulasi orang. Yg bangsa lain tepuk tangan dan sebenarnya sangat seronok krn dpt memecah belahkan pengundi melayu.
 
From: Newsforwarder 3@pendekarblogger.com
adik bradik katak kodok...masih melihat dunia dari dalam tempurung yg bernama umco...
hehe.. jgn maraa..
 
From: yusri khatib yusri762002@yahoo.com
bukan hari ni.. tapi dah lama
zaman beritish dulu, elok2 british perintah tanah melayu, pehal yang orang melayu duk buat bantahan??
bukan takat bantahan dan demontrasi, malah angkat senjata menentang kezaliman dan menuntuk hak dan keadilan.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment