Wednesday, May 2, 2012

RG2011... Respons RG: Peserta Ganas Atau Polis Mengganas

 

From: Fairuz Husin fairuzhusin@ijn.com.my
Korng yg tk reti, meyusahkan masyarakat yang lain.. Org dh bg tempat yang sesuai knp tk ikut.
Yang susah nye kita org yang mniaga! Kitaorg rugi ada korang kisah?
...................................................................................................................................................
 
Pasti ada balasan untuk polis2 tuu. Just wait and see. Allahuakbar!
Nak duduk mcm mana kalau asyik kena provok :)
 
From: lah68 ripen lah68_ripen@yahoo.com.sg
kesiannya.. mana ada tmpt! xde tmpt wooiiii!!
 
From: dzahrin dz dzreeen@yahoo.com
agaknya dia orang nak polis... bagi salam dulu kot .."abg kami nak tangkap abg.. tompang lalu... boleh ye tangkap abg..."
dah tahu perhimpunan itu haram.. nak pi juga,.... nak juga ikut madam ambiga tu.. ni memang bersejarah BERSIH.. melayu kena sapu bersih jadi pengikut India
 
From: yusri khatib yusri762002@yahoo.com
betul ke tak duduk?? berita dalam tv pun dia tak nak dengar. agakj2 nor azlin.. kalau orang tampar hang, hang akan ucap terima kasih ke??
 
From: hedwig angry inch hedwigntheangryinch@yahoo.com
nor azlin mohd nordin kau pergi ke mase perhimpunan tuh? klau tidak jangan banyak bunyi.segala yg berlaku hanya di depan mata peserta perhimpunan saja yang tahu. klau asyik dok layan media kerajaan je mmg membatu lah fikiran ko tuh..cube pakai otak sikit bercakap, persoalan nye peserta menjangkau menjangkau 250ribu orng, klau betul2 dorg nak bagi hancur polis tuh pon bleh..tapi dorg memahami batas dari segala sudut kemanusiaan dan keamanan.

 
From: rio hirowati riorhs@yahoo.com
Itu semua tidak akan terjadi jika perhimpunan dibuat di "designated area" . Polis berhak meleraikan dan bertindak kerana penceroboh harus ditangani. Sepatutnya, belum lagi orang mula berkumpul, pihak polis perlu menghalau mereka dengan apa cara sekali pun dan jiuka mereka teruskan juga, maka wajar mereka
ditahan mengikut akta "Trespassers will be prosecuted" dan akta ingkar perintah mahkamah. Kenapa perlu korbankan imej negara seolah-olah seperti main-main. Cuba lebih serius.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment